نماينده ولي فقيه در استان مركزي ؛

ايمان ، عشق به اهل بيت (ع) و ولايت پذيري از موئلفه هاي قدرت انقلاب اسلامي / حمايت از نخبگان و محور قرار دادن مهارت در دانشگاهها باعث پیشرفت کشور

عضو مجلس خبرگان رهبري به فرمايش رهبر معظم انقلاب در ديدار با نخبگان اشاره و افزود : نخبگان يك سرمايه ارزشمند براي نظام ميباشند و بايد با حمايت از نخبگان كشور و حركت دانشگاهها به سمت مهارت آموزي به سمت كار و توليد به موفقيت كشور كمك نمائيم و نبايد اجازه دهيم دشمنان ما را با وابستگي به نفت دچار مشكل نمايند.
کد خبر: ۹۰۶۹۵۹۲
|
۲۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ آيت الله قربانعلي دري نجف آبادي نماينده ولي فقيه در استان مركزي و امام جمعه شهرستان اراك درخطبه هاي نماز جمعه با توصيه به رعايت تقوا و عمل صالح گفت : هر انساني بعد از مرگ وارد عالم برزخ اول خود ميشود وتنها چيزي كه به فرياد انسان ميرسد، عمل صالح و كار خير و نيك انسان خواهد بود .
وي در ادامه افزود : خداوند متعال هيچ تضميني به انسان براي زنده بودن طولاني در دنيا نداده و هرگاه اراده نمايند لحظه مرگ انسان فرا خواهد رسيد و بايد با آمادگي دروني و فراهم كردن توشه آخرت به ديدار حق شتافت.
امام جمعه اراك به موضوع اربعين هم پرداخت و خاطرنشان كرد : حضور اقشار و مليت هاي مختلف جهان درمراسم پياده روي اربعين نشان از پيوند عميق و همچنين وفاداري به اهلبيت(ع) ميباشد.
وي در همين خصوص تصريح كرد : ايمان به خداوند ، ولايت پذيري و عشق به اهلبيت (ع) از موئلفه هاي مهم و اساسي قدرت جمهوري اسلامي ايران ميباشد و اين قدرت در اين اردوگاه عظيم اربعين به نمايش گذاشته ميشود .
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با تذكر نسبت به رعايت اخلاق اسلامي گفت : اين نظام اسلامي با خون شهيدان به ثمر نشسته و بايد با رعايت آداب اسلامي به آبروي نظام اسلامي كمك كنيم و نبايد با اقدامات و حرفهاي نسنجيده خوراكي براي دشمنان اسلام و انقلاب درست كنيم.
عضو مجلس خبرگان رهبري به فرمايش رهبر معظم انقلاب در ديدار با نخبگان اشاره و افزود : نخبگان يك سرمايه ارزشمند براي نظام ميباشند و بايد با حمايت از نخبگان كشور و حركت دانشگاهها به سمت مهارت آموزي به سمت كار و توليد به موفقيت  كشور كمك نمائيم و نبايد اجازه دهيم دشمنان ما را با وابستگي به نفت دچار مشكل نمايند.
وي برنامه ريزي را نياز ضروري كشور دانست و گفت : دستور رهبري مبني بر جمع آوري نظرات نخبگان و فرهيختگان كشور براي 50 سال آينده كشور ميتواند به رشد و شكوفايي كشور در آينده كمك نمايد و نبايد اجازه داد  بي برنامه بودن به افزايش و نابساماني هر روزه  قيمت در بازار كشور باشيم.
وي در پايان با اشاره به گروگان گيري تعدادي از مرزبانان كشور گفت : قاطع نبودن كشور پاكستان در مبارزه و  برخورد با اين اشرار ميتواند به رابطه دو كشور لطمه وارد نمايد و مسئولان بايد با تلاش و پيگيري جدي خود ، جلوي تكرار چنين مواردي را بگيرند.

ارسال نظرات