فرمانده تيپ مردم پايه 71 سپاه روح الله استان مركزي در نشست خبري با اصحاب رسانه ؛

آغاز رزمايش گردان های امام حسین (ع) از سي ام مهر در منطقه داود آباد / شرکت بیش از ۱۵۰۰ بسیجی در رزمایش شهید ساروقی /دشمن بیش از هر زمانی ضعیف تر شده است

سرهنگ پاسدار رضا كريمي افزود : در اين رزمايش كه از سي ام مهرماه آغاز و تا سوم آبان ادامه خواهد داشت تعداد هفت گردان از استان مركزي بهمراه يگان هايي از اين تيپ حضور خواهند داشت كه در مجموع حدود 1560 بسيجي در اين رزمايش شركت خواهند كرد.
کد خبر: ۹۰۷۰۰۱۶
|
۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ سرهنگ پاسدار رضا كريمي فرمانده تيپ مردم پايه 71 سپاه روح الله استان مركزي در نشست خبري با اصحاب رسانه و به مناسبت رزمايش تيپ 71 روح الله و گردان هاي امام حسين (ع) استان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و شهداي مدافعين حرم افزود : همزمان با پيروزي انقلاب اسلامي دشمنان با تمام امكانات خود به مقابله با انقلاب پرداختند و همه اين تهديدات با هوشمندي و درايت رهبري انقلاب خنثي شده است .
وي در ادامه به تهديدات پيش روي انقلاب اشاره و گفت : مجاهدت هاي رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت باعث شد تهديدات دشمن به يك تاكتيك تبديل شود و توانستيم بين راهبرد و ابزار دشمن يك فاصله خوبي ايجاد نمائيم و اين فاصله به ناكام ماندن دشمن دراستفاده از ابزار خود عليه انقلاب منجر شد.
پاسدار كريمي همچنين خاطرنشان كرد : دشمن امروز از هميشه خود ضعيف تر شده و اين وعده خداوند متعال است كه در قرآن فرموده : هيچ راه تسلطي بر روي مومنان وجود ندارد و تمام حيله و ترفندهاي دشمنان به خودشان برميگردد.
وي به زمان رزمايش هم اشاره و افزود : در اين رزمايش كه از سي ام مهرماه آغاز و تا سوم آبان ادامه خواهد داشت تعداد هفت گردان ازاستان مركزي بهمراه يگان هايي از اين تيپ حضورخواهند داشت كه در مجموع حدود 1560 بسيجي در اين رزمايش شركت خواهند كرد.
فرمانده تيپ 71 روح الله تصريح كرد و گفت : آمادگي هاي نيروهاي مسلح در همه ابعاد درحال انجام ميباشد و اين يگان هم طبق برنامه هاي مشخص شده و به منظور بالابردن توان خود در روزهاي آينده رزمايش صحرائي را در منطقه داود آباد برگزارخواهد نمود.
وي همچنين افزود : برگزاري اين رزمايش كه بنام شهيد ساروقي كه يكي از شهداي بزرگواراستان بوده ؛ با هدف بالابردن سطح آمادگي هاي رزم جهادي خواهد بود و انشاالله شاهد يك نمايش قدرتمند و با صلابت در اين رزمايش خوهيم بود.
كريمي درادامه بيان نمود : با حضور بسيجيان گردان هاي امام حسين (ع) استان مركزي شاهد يك رزمايش و تمرين عمليات رواني در اين رزمايش صحرائي خواهيم بود و همچنين برنامه هاي رزمي ، فرهنگي ، معنوي نيز از ديگر اقدامات اين رزمايش خواهد بود .
وي افرود : از ديگر برنامه هاي اين رزمايش ميتوان به تمرين هاي زندگي در شرايط سخت ، دفاع ثابت منطقه اي ، مقابله با هلي برد دشمن ، دفاع متحرك ، كمين ، ضد كمين اشاره نمود و همچنين در روز دوم به تمرين سطح آمادگي هاي آتش هاي پشتيباني وآتش هاي دور و نزديك در اين منطقه خواهيم پرداخت.
فرمانده تيپ 71 روح الله در پايان افزود : تيپ 71 روح الله هميشه درسخت ترين ماموريت هاي مرزي كشور حضور داشته و اخيرا هم از ماموريت سه ساله اين يگان كه با حضور دو گردان در مناطق مرزي انجام گرفته بود ، آمده ايم و در اين مدت ماموريت هاي مهم و موفقي را هم پشت سرگذاشتيم و اين يگان ازابتداي انقلاب هميشه محل آموزش و حضور رزمندگان در مناطق مختلف ماموريتي بوده ايم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات