تولیت آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) خبر داد

پیاده روی بزرگ اربعین از میدان امام حسین(ع) تا حرم امامزاده محمد عابد(ع)

تولیت آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) گفت: پیاده‌روی مردمی با عنوان جاماندگان اربعین در استان مرکزی از میدان امام حسین(ع) تا حرم امامزاده محمد عابد(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۲۵۵۲
|
۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲

حجت‌الاسلام عبدالله حسینخانی، تولیت آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری پیاده‌روی «جاماندگان اربعین» خبر داد و گفت: پیاده روی اربعین حسینی(ع) در روز اربعین از میدان امام حسین(ع) تا حرم ملکوتی امامزاده محمد عابد(ع) مشهد میقان اراک با حضور شیفتگان اهل بیت(ع) و زائرین آستان مقدس امامزاده عابد(ع) برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال پنجمین سالی است که این مراسم با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار و عاشقان و دوستداران اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود.

تولیت آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) تصریح کرد: همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی مردم مومن و مسلمان از اقصی نقاط دنیا با حضور در مراسم اربعین حسینی تصویری از وحدت و همدلی جهان اسلام را به تصویر می‌کشند و نقشه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسینخانی با بیان اینکه جاماندگان از زیارت کربلا فردا از ساعات اولیه صبح با تجمع در میدان امام حسین(ع) به سمت آستان مقدس امامزاده محمد عابد (ع) حرکت کرده و در طول مسیر نیز با سینه‌زنی و زنجیرزنی به عزاداری می‌پردازند.

تولیت آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع)، قرائت قرآن، برپایی مراسم مداحی، سینه‌زنی، سخنرانی و قرائت زیارت اربعین حسینی را از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در آستان مقدس امامزاده محمد عابد(ع) عنوان کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و با هماهنگی‌هایی که با اتوبوسرانی انجام شده است، مسیر برگشت شهروندان از مشهد میقان رایگان خواهد بود که برای این منظور 40 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات