خبرهای داغ:
آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار رئیس سازمان استاندارد:

تقویت هرچه بیشتر نظارت بر کالا و خدمات/زندگی بر مردم سخت شده است

یکی از مراجع تقلد گفت: باید بر کالا و اجناس نظارت‌های بیشتری اعمال شود چرا که بروز هرگونه مشکلی به آبروی کشور لطمه وارد می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۳۲۲۱
|
۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴
تقویت هرچه بیشتر نظارت بر کالا و خدمات/زندگی بر مردم سخت شده است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله سیدمحمد علی علوی‌گرگانی ظهر امروز در دیدار با رئیس سازمان استاندارد و جمعی از مدیران این سازمان با اشاره به اهمیت بهره مندی صحیح از فرصت خدمت رسانی به مردم در زمان تصدی مسؤولیت بیان کرد: کسی که در نظام اسلامی عهده دار مسؤولیتی می‌شود باید در خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکند.

وی با بیان اینکه هدف از تصدی مسؤولیت و خدمت رسانی به مردم باید جلب رضایت الهی باشد، اضافه کرد: سازمان استاندارد دارای مسؤولیت خطیری است چرا که بخشی از فعالیت‌های این سازمان در ارتباط با امور غذایی کشور است.

این مرجع تقلید ضرورت دقت نظر هرچه بیشتر در انجام فعالیت‌های این سازمان را مورد تاکید قرار داد و افزود: اگر کوچکترین مشکلی در این سازمان باشد جامعه دچار خسران می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به گرانی و مشکلات اقتصادی اشاره کرد و افزود: در شرایط کنونی شاهد سخت شدن زندگی و معیشت مردم هستیم و این شرایط ممکن است زمینه بروز مفاسد را بیشتر کند.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه باید سازمان استاندارد مراقبت زیادی داشته باشد تا خیانتی رقم نخورد گفت: در چنین شرایطی تقویت هرچه بیشتر دستگاه‌های نظارتی اهمیت زیادی دارد.

وی بیان کرد: باید بر کالا و اجناس نظارت‌های بیشتری اعمال شود چرا که بروز هرگونه مشکلی به آبروی کشور لطمه وارد می‌شود.
ارسال نظرات