خبرهای داغ:

یادواره و آبروی محله شهدای پایگاه خاتم الانبیاء(ص)حوزه شهری برگزار شد

يادواره و آبروی محله شهدای مسجد و پایگاه خاتم الانبیاء(ص) حوزه شهری با حضور خانواده هاي معظم شهدا، رزمندگان ،جانبازان و مسئولین شهرستانی و همچنین خانواده معزز شهید مدافع حرم شهید توفیقیان و آحاد مردم برگزارگرديد.
کد خبر: ۹۰۷۳۵۲۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ يادواره و آبروی محله شهدای مسجد و پایگاه خاتم الانبیاء(ص) حوزه شهری با حضور خانواده هاي معظم شهدا، رزمندگان ،جانبازان و مسئولین شهرستانی و همچنین خانواده معزز شهید مدافع حرم شهید توفیقیان و آحاد مردم برگزارگرديد.

یزدانی از رزمندگان دفاع مقدس در این يادواره با اشاره به روحيه بالاي خانواده هاي اين عزيزان اظهارداشت: روحيه انقلابي ، ديني و ولايت مداري خانواده هاي مقاوم شهدا و شهدای مدافع حرم،قابل ستايش و تحسين است.

سرهنگ یزدانی تصريح كرد: زماني كه به ديدار خانواده هاي معظم شهدا مي رويم والدين بزرگوار آنان كلمه شكرگزاري را بر زبان جاري مي كنند كه بيانگر دلدادگي و وابستگي خاندان مكرم شهدا به اهل بيت و ائمه اطهار(ع) مي باشد.

یزدانی به خانواده هاي معظم شهدا گفت: شما بايد به خود بباليد كه خانواده شهيد هستيد و اين عظمت و بزرگي را خدا به شما عطا كرده است.

وي افزود: شهداي مدا فع حرم هم مدافع ميهن و هم مدافع حريم آل ا... بشمار مي روند.

سرهنگ پاسدار یزدانی با بيان اينكه راه شهداي مدافع حرم تداوم راه شهداي دوران دفاع مقدس است گفت: بايد سبك و سياق شهدا را ادامه دهيم و در انتقال فرهنگ ايثار و شهادت غفلت نكنيم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها