خبرهای داغ:
سیدهاشم عبیدی:

دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه میان ایران و عراق هستند

مدیر مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی (ع) گفت: دشمنان به دنبال ایجاد نفاق و تفرقه در میان ایران و عراق هستند درحالی که محبت به امام حسین (ع) ایرانی‌ها و عراقی‌ها را در ایام مختلف سال به ویژه اربعین گردهم می‌آورد و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۹۰۷۳۷۵۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه میان ایران و عراق هستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدهاشم عبیدی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی مدیر و جمعی از مسئولان موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) که در سالن تشریفات مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی (ع) انجام شد، با بیان اینکه موکب حضرت معصومه سلام‌الله علی‌ها از نظر تنوع و حجم خدمت‌رسانی از بسیاری از موکب‌های مسیر پیاده‌روی برتر است، گفت: خدمات فرهنگی، رفاهی و درمانی که در این موکب ارائه می‌شود نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

وی اضافه کرد: دشمنان به دنبال ایجاد نفاق و تفرقه در میان ایران و عراق هستند درحالی که محبت به امام حسین (ع) ایرانی‌ها و عراقی‌ها را در ایام مختلف سال به ویژه اربعین گردهم می‌آورد و توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کند.

مدیر مدینه‌الزائرین امام حسن مجتبی (ع) گفت: امسال برخی از افراد را در عراق و ایران مشخص کردند تا با اقدامات نادرست خود تعامل مطلوب میان ملت‌های ایران و عراق را خدشه‌دار کنند، اما به لطف خداوند متعال نقشه‌های آن‌ها اجرایی نشد و اکنون از این آزمون پیروز بیرون آمده‌ایم.

وی از جایگاه و شأن حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها در میان ائمه اطهار (ع) یاد کرد و افزود: خدمت در حرم اخت‌الرضا (س) و خدمت به زائران ایشان نیز از ثواب و پاداش مثال‌زدنی برخودار است.
ارسال نظرات