معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه:

ماهیت اصلی یوم 13 آبان، استکبار ستیزی است

معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه در جمع هزاران نفری مردم و مسئولان با گرامیداشت سه رخداد تاریخی و ماندگار در 13 آبان ماه سال های 43، 57 و 58 خلق حماسه عظیم مردمی در پاسداشت چنین روزی را ادای دین به امام راحل و شهدا دانست و افزود: 13 آبان روز نمایش استقامت و استواری ملت و شکسته شدن هیمنه آمریکاست.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۶۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمدرضا مشایخی مبارزه با استکبار را ماهیت اصلی 13 آبان عنوان کرد و افزود: حضور مردمی در خیابانها در چنین روزی در زمان شاه، اعتلای مبارزات ضد شاهنشاهی و مقابله با زورگویی ها و استکبار بود و اکنون نیز این حضور علیه آمریکا و استکبار بوده و عزت و استقلال کشور را تضمین می کند.

ماهیت اصلی یوم الله های 13 آبان، استکبار ستیزی است

   وی با تاکید بر اینکه ملت ایران در کنار مسئولین نظام اجازه تسلط بر کشور را به هیچ استکباری نخواهند داد، تصریح کرد: اکنون باید در برابر جنگ اقتصادی، جنگ روانی و پمپاژ یاس و ناامیدی در کشور، با صلابت و اقتدار ایستاده و از این گذرگاه سخت نیز انقلاب را به آسانی عبور دهیم.

ماهیت اصلی یوم الله های 13 آبان، استکبار ستیزی است

   آیین گرامیداشت یوم الله 13 آبان با حضور هزاران نفر از مردم و مسئولان در میانه برگزار شد و شرکت کنندگان با راهپیمایی مسیر بین میدان معلم تا میدان آزادی و قرائت قطنامه پایانی با شعارهایی قاطع و کوبنده اعلام برائت خود را از رژیم منحوس اسرائیل، آمریکا و استکبار جهانی، به گوش جهانیان رسانیدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار