خبرهای داغ:
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم:

«مرگ بر آمریکا» لعن مظلومین جهان علیه دولتی پرمدعا و ظالم است

مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یوم الله سیزده آبان، امت مقاوم و شهیدپرور همگان را به حضور در تجمع برائت از مستکبرین، صهیونیسم جهانی و آمریکای حیله گر دعوت کرد.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۴۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۳
«مرگ بر آمریکا» لعن مظلومین جهان علیه دولتی پرمدعا و ظالم است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در اطلاعیه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم آمده است: در تقویم انقلاب اسلامی کم نیستند روز‌هایی که از ایام الله بوده و مسؤولیت یادآوری آن‌ها وظیفة الهی سیاسی همه ماست، بی‌تردید در شمار این روز‌های خدایی، سیزدهم آبان یکی از مهمترین آنهاست، سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، سالگرد تبعید حضرت امام «قدس سره» در سال ۱۳۴۳، شهادت نونهالان دانش آموز در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ یادآور خط مستمر جهاد و استقامت در دفاع از آرمان‌های اصیل اسلامی، ملی ماست.

در این اطلاعیه تصریح شده است: حضور دشمن شکن ملت بزرگ در حمایت از راه پرفروغ معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی «قدس‌سره‌الشریف» تحت رهبری داهیانه و عزت آفرین خورشید انقلاب مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» تأکید بر استحکام عهد و پیمانی است که در نیم قرن اخیر سرنوشت نظام سلطه جهانی را به چالش کشیده، موجب دمیدن روح امید در مسلمین منطقه و مستضعفین عالم شده است.

در این اطلاعیه خاطرنشان شده است: فریاد مرگ بر آمریکا که سال به سال در ادبیات مقاومت منطقه‌ای و جهانی علیه مستکبرین رونق بیشتری یافته است فریادی برخاسته از ذات استکبار ستیز و روح مقاومت پیشه انقلاب اسلامی ماست. راستی مگر ندای مرگ بر آمریکا، لعن و نفرین خروشان مظلومین جهان علیه دولتی پرمدعا و ظالم نیست؟ مگر طنین کوبنده مرگ بر آمریکا صدای بر آمده از شور مشتی هیجان زده است که با احساس کور معدودی مجذوب یا مرعوب، از صحیفة نورانی انقلاب برافتد؟

در این اطلاعیه تاکید شده است: مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت یوم الله سیزده آبان که یادآور تبعید ظالمانه امام راحل عظیم الشأن، پرپرشدن لاله‌های دانش آموز در آستانة پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان بصیرت محور و استقامت پیشه است همگام با امت مقاوم و شهیدپرور همگان را به حضور در تجمع برائت از مستکبرین، صهیونیسم جهانی و آمریکای حیله گر دعوت می‌نماید.
ارسال نظرات