خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان ؛

بزک آمریکا در ایران/دنیای آمریکا جنایت علیه بشریت

حجت الاسلام ریاحی :کشورهایی که به طور کامل وابستگی به امریکا دارند این کشور را نماد قدرت معرفی میکنند.
کد خبر: ۹۰۷۵۰۰۹
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ حجت الاسلام ریاحی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان درنشست بصیرتی مسجد ولیعصر (عج) شهرک امام که به مناسبت هفته استکبار ستیزی برگزار شد اظهار کرد:امام راحل ما از امریکا به شیطان بزرگ یاد میکند زیرا امریکاهیچ گاه دست از جنایت و کشتار انسان ها بی گناه دست بر نمیدارد و این خوی برتر بینی و سلطه طلبی در امریکا وجود دارد.

وی درادامه بیان کرد:از زمانی که انگلیسی ها قاره امریکا را کشف کردند جنایت را شروع کردند و در فتح امریکا 3 میلیون سرخ پوست را سربریدند.

ریاحی با اشاره به برخی از جنایات امریکایی ها گفت :در جنگ جهانی دوم با بمب های اتمی در یک روز در 2 شهر ژاپن 140 هزار نفر را کشتند و هنوز نسل های ژاپنی را تحت تاثیر قرار داده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان ادامه داد :در جنگ ویتنام چقدر انسان بی گناه را کشتند و حتی بر روی کشتگان ویتنامی شرط بندی و قمار بندی میکردند ،در کوبا برای رئیس جمهور آنها 400 عمل تروریستی را انجام دادند و این تنها بخش کوچکی از جنایات امریکایی هاست.

حجت الاسلام ریاحی با اشاره به اینکه امریکا با ما دشمنی میکند ولی متاسفانه بعضی ها آن را(امریکا) در ایران بزک میکنند گفت :کسانی که افتخار میکنند که گرین کارت آمریکا دارند ظرفیتشان همین مقدار است وتاریخ را وارونه جلوه میدهند حتی قیام ابی عبدالله را متهم به دنیا طلبی میکنند ، همین آدم های خیانتکار آمریکا نماد تقدس و پیشرفت و آبادانی معرفی میکنند.

وی با بیان اینکه هژمونی قدرت امریکا رو به افول است امایک عده کشور های بزدل اینها را نمی فهمند و امریکا را نماد قدرت میدانند گفت: کشورهایی که به طور کامل وابستگی به امریکا دارند این کشور را نماد قدرت معرفی میکنند در حالیکه همین کشور ها اگر تاریخ مصرفشان برای امریکایی تمام شود آنها را به زباله دان تاریخ میفرستند درست مانند صدام که روزی توسط امریکایی ها برای حمله به ایران پشتیبانی و حمایت شد و آن روزی که تاریخ مصرفش تمام شد او را به فجیع ترین وضعی به اضمحلال کشیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان همچنین گفت : جای تعجب است با این همه جنایت امریکا علیه بشریت و ایران اسلامی چه در دوران انقلاب و چه پیش از انقلاب چرا بعضی ها وضعیت ایران را پیش از انقلاب چنان گل بلبل معرفی میکنند در حالیکه در همین استان مازندران زمان قبل از انقلاب در استان مازندران نیروی اطلاعاتی و جاسوسی امریکا جنایت میکردند و شاه بی عرضه ما جرات اعتراض نداشت.

حجت الاسلام ریاحی درپایان خاطر نشان کرد : چگونه میتوان امریکایی را که بزرگترین تولید کننده سلاح در دنیاست از اول انقلاب اسلامی تا به امروزجنایات متعددی را علیه ملت ما روا داشته را به عنوان دوست معرفی کرد ؟ این یک خیانت است که آرمانهای شهیدان را ندیده بگیریم و برای منفعت و دنیا طلبی دست به اقداماتی بزنیم که آرمانهای امام و شهدا را زیر سوال می برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها