فراخوان جشنواره رسانه ای ابوذر در بوشهر تشریح شد

فراخوان چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر در نشستی با حضور نخبگان و فعالان رسانه در سالن جلسات شهید عاشوری دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تشریح شد.
کد خبر: ۹۰۷۵۷۷۴
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر در این نشست ضمن ارائه گزارش کوتاهی از نحوه برگزاری این جشنواره در سال های گذشته، گفت: جشنواره رسانه ای ابوذر با هدف توسعه، تعمیق و نهادینه سازی گفتمان انقلاب اسلامی و شناسایی، توانمندسازی فعالان عرصه رسانه در سطح استان و ایجاد بستر مناسب در جهت هم افزایی و ارتباط بیش تر فعالان رسانه با هم دیگر برگزار می شود.
عبدالله نجفی حساس کردن مسئولان برای حلّ معضلات را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان و افزود: برگزاری این جشنواره فرصت مناسبی برای نقش آفرینی دغدغه مندان عرصه رسانه و حرکت در مسیر ارتقای کیفی آثار منتشر شده در رسانه ها است که در آن از فعالان عرصه رسانه تجلیل و تقدیر به عمل می آید.

فراخوان جشنواره رسانه ای ابوذر در بوشهر تشریح شد

وی در ادامه به موضوعات جشنواره اشاره و اظهار کرد: این جشنواره با موضوعات کشوری «مبارزه با آسیب های اجتماعی»، «بسیج و حوزه های اقدام»، «بصیرت و دشمن شناسی»، «خدمات اجتماعی و محرومیّت زدایی»، «مسائل صنفی خبرنگاری»، «مقاومت و دفاع مقدّس» و «اقتصاد مقاومتی» برگزار می شود.
مسئول سازمان بسیج رسانه بوشهر «مصرف بهینه برق»، «سازگاری با کم آبی» و «اخلاق و حقوق شهروندی» را از موضوعات استانی این جشنواره عنوان و تأکید کرد: امسال با هماهنگی هایی که با تیم اصلی تصمیم گیرنده جشنواره در تهران داشتیم تلاش کردیم موضوعات استانی را به مشکلاتی اختصاص دهیم که گریبان گیر جامعه امروز ماست و به دلیل اهمیّتی که این موضوعات دارند تصمیم داریم در جشنواره سال آینده نیز از آن ها به عنوان موضوعات جشنواره استفاده کنیم.

نجفی از ایجاد تغییر در قالب آثار ارسالی به جشنواره نسبت به سال های گذشته خبر داد و تصریح کرد: آثار جشنواره امسال در قالب های «تیتر»، «خبر»، «گزارش»، «عکس»، «گرافیک»، «کاریکاتور»، «موشن گرافی»، «مستند» و «فیلم» مورد داوری قرار می گیرد که در جشنواره سال گذشته این محدودیّت وجود داشت که فقط آثار رسانه ها اجازه شرکت در جشنواره را داشتند امّا امسال بخش آزاد نیز به جشنواره اضافه شده است به این صورت که اگر کسی اثری را تولید کرده و حتّی در رسانه ای نیز منتشر نشده باشد می تواند در این جشنواره شرکت کند.
وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می توانند آثار مربوط به بازه زمانی 21/09/1396 تا 21/09/1397 را جهت شرکت در این جشنواره تا تاریخ 29/09/1397 به ایمیل دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال کنند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات