دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان بوشهر خبر داد:

برگزاری 5 هزار برنامه ویژه هفته بسیج در بوشهر

دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان بوشهر در نشست خبری در بوشهر از برگزاری حدود 5 هزار برنامه ویژه هفته بسیج در سراسر استان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۸۷۳۱
|
۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷

برگزاری 5 هزار برنامه ویژه هفته بسیج در بوشهربه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرگرد غلامرضا جمالی گفت: هفته بسیج امسال از سه شنبه 29 آبان با شعار «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت» هم زمان با سراسر کشور در استان بوشهر آغاز می ­شود و تا 5 آذر ادامه دارد.

وی اظهار کرد: سه شنبه 29 آبان اوّلین روز از هفته بسیج با عنوان «بسیج، فرهنگ و مسجدمحوری» است که در این روز نمایشگاه کتاب در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر افتتاح می ­شود که در این نمایشگاه بیش از 75 هزار عنوان کتاب با تخفیف 50 درصد عرضه می­ شود و عصر همان روز نیز همایش فرهنگیان بسیجی در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق (ع) برگزار می ­شود.

مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه امام صادق (ع) افتتاح پروژه ­های عمرانی و محرومیّت ­زدایی را از برنامه ­های مهم روز دوّم هفته بسیج عنوان و تصریح کرد: عطرافشانی گلزار شهدا در سراسر استان، بازدید از دهکده اقتصاد مقاومتی در روستای آبطویل شهرستان بوشهر و برگزاری نشست عاشقانه­ های هنر با حضور هنرمندان انقلابی و رونمایی از آثار فاخر هنری در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق (ع) نیز از برنامه­ های شاخصی است که در روز سوّم از هفته بسیج برگزار می ­شود.

برگزاری 5 هزار برنامه ویژه هفته بسیج در بوشهر

دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان افزود: حضور سراسری بسیجیان سراسر استان در جایگاه ­های نماز جمعه مهم­ترین برنامه روز چهارم هفته بسیج امسال است که در نماز جمعه مرکز استان، سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) سخنران قبل از خطبه­ های نماز جمعه است.

برگزاری 5 هزار برنامه ویژه هفته بسیج در بوشهر

سرگرد جمالی خاطرنشان کرد: شنبه 3 آذر پنجمین روز از هفته بسیج است که نشست تخصصی نخبگان، مخترعان و مبتکران بسیجی با فرمانده سپاه امام صادق (ع) به همت معاونت جهاد علم و فنّاوری سپاه استان در این روز برگزار و حدود 1000 برنامه نهضت روشنگری نیز در رده­ های مقاومت سراسر استان در این روز و در سایر روزهای هفته بسیج برگزار می ­شود.

وی اذعان کرد: ششمین روز از هفته بسیج امسال مصادف است با ولادت حضرت رسول (ص) و امام جعفر صادق (ع) که به همین مناسبت جشن­ های متعددی در رده­ های مقاومت سراسر استان برگزار می ­شود که در بوشهر این جشن در سالن 22 بهمن سپاه امام صادق (ع) به همراه تجلیل از ورزشکاران و در جزیره شیف نیز با عنوان جشن بزرگ وحدت برگزار می ­شود.

مسئول معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه استان بوشهر ویژه برنامه حماسه حضور بسیجیان را برنامه شاخص آخرین روز از هفته بسیج عنوان و ابراز کرد: این برنامه هم زمان با سال روز فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سازمان بسیج مستضعفین در تمامی شهرستان ­های استان برگزار می ­شود که در مرکز استان، این برنامه در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار می ­شود.

انتهای خبر/

ارسال نظرات