خبرهای داغ:
سرپرست استانداری قم:

مدیران بدانند تنها مدیر شهر قم نیستند

سرپرست استانداری قم پرداختن به مشکلات روستا‌های قم را ضروری دانست و گفت: به مدیران کل استان قم تاکید کردم که آن‌ها تنها مدیر شهر قم نیستند و باید به دورترین روستا‌ها در استان توجه کنند.
کد خبر: ۹۰۷۹۱۹۳
|
۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
مدیران بدانند تنها مدیر شهر قم نیستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید محمد رضا هاشمی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری با اشاره به ویژگی‌های شهر قم اظهار کرد: این شهر سرآمد جهان اسلام و ام القرای جهان تشیع است، شهر قم خاستگاه انقلاب اسلامی و مراجع تقلید است و سالیانه ۲۵ میلیون زائر به شهر قم می‌آیند.

وی ادامه داد: ۷۲ هزار دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاه‌های استان قم تحصیل می‌کنند، از ۱۳۰ کشور جهان طلبه در حوزه علمیه قم داریم و استان قم به دلیل قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی ۱۷ استان دارای اهمیت زیادی است.

سرپرست استانداری قم افزود: این استان دارای ظرفیت‌های بسیاری است و جا برای کار کردن در قم زیاد است، مهم‌ترین وظیفه ما مدیران در زمان کنونی خدمت به مردم است.

هاشمی پرداختن به مشکلات روستا‌های قم را ضروری دانست و تصریح کرد: به مدیران کل استان قم تاکید کردم که آن‌ها تنها مدیر شهر قم نیستند و باید به دورترین روستا‌ها در استان توجه کنند.

وی ادامه داد: فرودگاه بستر توسعه را در استان قم فراهم می‌کند، جلسات هفتگی برای فعال کردن پروژه فرودگاه قم در استانداری قم برگزار می‌شود. در صورت تکمیل این فرودگاه، مشکلی برای تامین مسافر پرواز‌ها نخواهیم داشت، هم اکنون سالیانه سه میلیون زائر خارجی به این استان از کشور‌های مختلف می‌آیند.

سرپرست استانداری قم خاطرنشان کرد: صاحبان اصلی نظام اسلامی و بهترین سرمایه برای این نظام مردم هستند و اولویت استانداری قم تکریم ارباب رجوع است.
ارسال نظرات