خبرهای داغ:

کارکردهای بسیج در عرصه های مختلف قابل توجه است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه هرسین: امروز در چهل سالگی انقلاب اسلامی کارکردهای بسیج در عرصه های مختلف قابل توجه است.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۲۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از هرسین :حجّت الاسلام احدالله جهانی  اظهار داشت: امروز در چهل سالگی انقلاب اسلامی کارکردهای بسیج در عرصه های مختلف قابل توجه است.

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بسیج مهمترین عنصر و عامل پیاده شدن اندیشه های بلند سیاسی امامین انقلاب استو بعد از چهل سال ما یک کشور مستقل از نظر سیاسی هستیم و این مرهون بسیج و تفکر ناب بسیجی است.

 

وی در ادامه یادآور شد: در عرصه جنگ سخت و نرم به طور قطع بسیج طلایه دار این جبهه هاست و در عرصه امنیت کشور به برکت وجودی شجره طیبه بسیج الان در چهل سالگی انقلاب اسلامی کشور ما از این لحاظ در تراز بالای جهانی است و در زمینه های مثل سازندگی کشور، علم و نخبه پروری، بسیج پیشتاز بوده است.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه هرسین در پایان اظهار داشت: با تفکر بسیجی ما مشکلات و چالش های زیادی را پشت سر گذاشته ایم و جانانه در مقابل نظام سلطه و جهانخواران ایستادگی کردیم و با همین تفکر ارزشی، به فضل الهی جبهه های آینده نیز با قدرت فتح خواهد شد، (( أَلَا إِنَّ أَولِیَاءَ اللهِ لَا خَوفٌ عَلَیهِم وَ لَا هُم یَحزَنُونَ )).

ارسال نظرات