خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری 400 برنامه طی هفته بسیج در شهرستان همدان

فرمانده سپاه ناحیه همدان از برگزاری 400 برنامه طی هفته بسیج در شهرستان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۹۹۵۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶

برگزاری 400 برنامه طی هفته بسیج در شهرستان همدانسرهنگ حسن برزگر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به‌مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج تداعی‌کننده حماسه‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان مخلص و جان برکف ایران اسلامی است که در تاریخ این کشور شکوه و عظمت و غیرت ایران را ثبت کردند.

وی ادامه داد: ضرورت گرامیداشت هر ساله این هفته برای آن است که دوستان از یاد نبرند که جوانان این کشور برای اعتلای اسلام و ایران چه‌ها کردند و بدانند که این جوانان همیشه هستند و از کیان این کشور دفاع خواهند کرد و دلگرم و امیدوار بمانند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان افزود: دشمنان نیز بدانند که اگر توطئه‌ای در سر دارند و قصد تعرض به این کشور را داشته باشند طوفان بسیج آنها را نابود خواهد کرد و نا امید و سر افکنده خواهند شد.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی در هفته بسیج گفت: برگزاری حدود 400 برنامه به مناسبت هفته بسیج در حوزه‌ها و پایگاه‌های سپاه ناحیه همدان پیش‌بینی شده است که از جمله آنها می‌توان به برگزاری یادواره‌های شهدا، اردوهای جهادی، مسابقات ورزشی، هنری، فرهنگی، پیاده‌روی بسیجیان، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری نشست‌های سیاسی، حضور حلقات صالحین در نماز جمعه، افتتاح پایگاه‌ها و... اشاره کرد.

برزگر افزود: وظیفه بسیج امروز حضور در جبهه علمی و فرهنگی کشور و به پیش بردن کشور برای بی‌نیازی از اجانب و تکیه بر جوانان کشور و همچنین مقابله با توطئه های دشمن در بخش اقتصادی و فرهنگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات