خبرهای داغ:
سردار بهمن ریحانی

بسیج چشم گوش انقلاب اسلامی

به مناسبت هفته بسیج دیدار بسیجیان با نماینده ولی فقیه وامام جمعه کرمانشاه با سخنرانی سردار ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه
کد خبر: ۹۰۸۰۰۶۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه : سردار بهمن ریحانی در دیدار بسیجیان استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه 

وی افزود: سکاندار این انقلاب و نظام در همه برهه‌ها، مشکلات و چالش‌هایی که دشمنان برای ما به وجو آوردند مقام عظمای ولایت بوده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با گرامیداشت هفته وحدت، گفت: خداوند عطیه‌ای به جهان هستی عطا کرد تا دنیا را از تیرگی نجات دهد و همان زمان هم همه دشمنان برای مقابله با انقلاب توحیدی پیامبر صف آرایی کردند و امروز هم می بینیم تمام پایگاه‌های دشمنان در مقابل انقلاب اسلامی صف‌آرایی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز تفکر نظام انقلاب اسلامی در بخشی از دنیا فراگیر شده است، بیان کرد: براساس همین تفکر انقلابی امروز شاهد مقابله و ایستادگی جنبش‌های اسلامی با زیاده‌خواهی دشمنان هستیم.

سردار ریحانی تصریح کرد: امروز شاهدیم کشورهای منطقه که یک زمانی زیر یوغ استکبار بودند رهایی پیدا کردند.

وی با گرامیداشت هفته بسیج  عنوان کرد: بسیج یادگار ماندگار حضرت امام(ره)  و درخت تنومندی است که در همه برهه‌های انقلاب دستاوردها و خدمات زیادی را به انقلاب ارائه کرد.

 

وی با بیان اینکه ملت انقلابی و بسیجی ما در 40 سال انقلاب اسلامی در مقابل همه هجمه‌های دشمن محکم ایستاده است، اظهار داشت: بسیج یک تشکل قدرتمند مردمی برای یک امنیت پایدار و مردمی هم در صحنه داخلی و هم خارج از مرزها است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بسیج یک عامل بازدارندگی برای نظام جمهوری اسلامی است، گفت: حضور بسیج در همه صحنه‌ها  و گردان‌های بیت المقدس، امام حسین(ع) و رده‌های سازمان یافته نشان از اقتدار است.

سردار ریحانی بیان کرد: بسیج یک تشکل مردمی و آماده برای حضور در همه میادین انقلاب است که به آن نیاز داشته باشد.

وی با اشاره به خدمات بسیج در زلزله سال گذشته سرپل‌ذهاب عنوان کرد: اگر حضور گسترده نیروهای بسیج در کنار سایر نیروها برای امداد و نجات نبود شاهد تلفات بیش‌تری بودیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه  بسیج یک نیروی عظیم و کارآمدی است، افزود: بسیج یعنی حضور آگاهانه ملت در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی و امروز همه ملت دارای تفکر بسیجی هستند.

وی بیان کرد: یکی از ماموریت‌های بسیج خدمت‌رسانی است و به ویژه در مناطق محروم و تا زمانی که براساس این تفکر وفرهنگ عمل کنیم موفق خواهیم بود.

سردار ریحانی با اشاره تهدیدات دشمن در روز 13 آبان و وضع تحریم‌های جدید بیان کرد: چیزی که موجب شکست دشمنان شده است استقامت و مقاومت ملت ایران است.

 

ارسال نظرات