خبرهای داغ:
سردار معروفی ذر یادواره شهدای شهرک کلاهدوز آزادشهر :

شهدا قدرت و افتخارحقيقي و محور وحدت ملت ايران هستند

بمناسبت گراميداشت هفته بسيج يادواره شهداي پايگاه مقاومت بسيج مسجد اميرالمؤمنين شهرك شهيد كلاهدوز آزادشهر با شكوه خاصي برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۰۶۲۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، در اين مراسم سردار معروفي فرمانده سپاه نينوا گلستان با اشاره به اينكه شهداي گرانقدر ما متعلق به همه ملت ايران هستند افزود شهدا با بصيرت و آگاهي راه خود را انتخاب و با نثار خون خود و پيروي از فرامين امام راحل (ره) از اسلام و تماميت ارضي دفاع كردند و به اوج كمال كه همان شهادت مي باشد دست پيدا كردند.

وي با اشاره به اهميت زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهدا در جامعه گفت همه مديون شهداي گرانقدر هستيم چرا كه برگزاري يادواره شهدا مراسم ختم نيست،معناي آن دست رد به دشمن است،همان كاري كه رزمندگان اسلام كردند و جنگ را به دفاع مقدس و كارخانه انسان ساز تبديل كردند، و امروز ما به هر منظر به آن نگاه كنيم مقدس است.

فرمانده سپاه نينوا در ادامه با بيان اينكه ما پرورش يافته مكتب حسين (ع)هستيم با منطق سيدالشهدا و آن به ما عزت داد.

سردار معروفي در ادامه با اشاره به نقشه هاي دشمنان در ايجاد اختلاف و تفرقه بين امام و امت افزود دشمن با تمام توان بدنبال ايجاد انشقاق بين امام و امت است در حالي كه ملت ما ثابت كردند كه هميشه پشتيبان ولي فقيه خود با تمام وجود هستند.

وي درپايان با اشاره به وصيت شهدا كه همان اطاعت از ولايت فقيه است افزود صراط مستقيم مسير ولايت است،با تمام وجود آن را بشناسيم و در مسير آن حركت كنيم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها