خبرهای داغ:
دادستان نظامی سابق استان قم مطرح کرد

ارتقاء جایگاه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح قم در کشور

دادستان نظامی سابق استان قم گفت: با همکاری قضات و کارکنان سازمان نیرو‌های مسلح استان قم جایگاه این سازمان به لحاظ عملکرد در کشور چندین رتبه ارتقا پیدا کرد.
کد خبر: ۹۰۸۰۸۹۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
ارتقاء جایگاه سازمان قضایی نیرو‌های مسلح قم در کشور
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، کمال فرهنگ نیا ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه دادستان نظامی استان قم با اشاره به عملکرد سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قم اظهار کرد: در دوره دادستانی خودم در این سازمان تلاش کردم که وضعیت آن را ارتقا بدهم و با همکاری شبانه روزی قضات عملکرد سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قم رو به روز بهبود پیدا کرد و پرونده‌ها در این سازمان تعیین تکلیف شد.

وی ادامه داد: جلسات هم اندیشی با روسای کلانتری‌های استان قم در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان برگزار شده است که این جلسات بسیار مفید بودند و در انجام وظایف این فرماندهان تاثیر داشت، امیدوارم که این جلسات در آینده هم ادامه پیدا کند.

دادستان نظامی سابق استان قم افزود: پیشگیری از جرم سیاست سازمان قضایی نیرو‌های مسلح است و قضات در استان قم در طول شبانه روز برای آموزش نیرو‌های مسلح فعالیت داشتند و این مساله در کاهش جرم‌های نیرو‌های مسلح در قم موثر بود.

فرهنگ نیا با اشاره به روند رسیدگی به پرونده‌ها در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان قم اظهار کرد: در این سازمان از کارشناسان یگان‌های نیرو‌های مسلح هم برای ارائه نظر کارشناسی در پرونده‌های قضایی استفاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری قضات و کارکنان سازمان نیرو‌های مسلح استان قم جایگاه این سازمان به لحاظ عملکرد در کشور چندین رتبه ارتقا پیدا کرد.
ارسال نظرات