خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم مطرح کرد

لزوم تنوع بخشی به بازار صادراتی استان قم

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم گفت: باید به دنبال تنوع بخشیدن به کشور‌های هدف صادراتی استان باشیم، اکنون بیشتر صادرات استان قم به کشور‌های مجاور است.
کد خبر: ۹۰۸۰۸۹۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۶
لزوم تنوع بخشی به بازار صادراتی استان قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهرداد غضنفری ظهر امروز در جلسه کارگروه توسعه صادرات استان قم در سالن جلسات امام رضا (ع) فرمانداری با اشاره به لزوم تنوع بخشی به بازار صادراتی استان قم اظهار کرد: باید به دنبال تنوع بخشیدن به کشور‌های هدف صادراتی استان باشیم و برای صادرات به کشور‌های اروپایی تلاش کنیم؛ اکنون بیشتر صادرات استان قم به کشور‌های مجاور است.

وی ادامه داد: نظرات فعالان اقتصادی استان قم در خصوص مباحث ارزی را به مرکز انعکاس می‌کنیم تا مشکلات آن‌ها در این خصوص رفع شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری قم افزود: تجلیل از صادرکنندگان برگزیده استان قم یک کار فرهنگی و ترویجی است که موجب ایجاد انگیزه برای آن‌ها می‌شود تا شاهد افزایش تعداد صادرکنندگان در استان قم باشیم، باید کیفیت برگزاری مراسم تجلیل از صادرکنندگان برگزیده استان قم در شان استان و مدعوین باشد.

غضنفری با اشاره به نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در بیروت اظهار کرد: این نمایشگاه در مدت زمان کوتاهی برگزار شد و به همین دلیل فرصت کافی برای هماهنگی لازم با سفارت کشورمان نبود، باید نمایشگاه توانمندی‌های جمهوری اسلامی در بیروت در ادامه منجر به انعقاد قرارداد با فعالان اقتصادی لبنانی شود و صرفا به یک فروشگاه خلاصه نشود.

وی ادامه داد: باید یک گزارش تحلیلی از نمایشگاه توانمندی‌های ایران در بیروت تهیه شود تا در آینده این گزارش برای برنامه‌ریزی‌های آینده برای برگزاری نمایشگاه‌های دیگر مورد استفاده قرار بگیرد.
ارسال نظرات