خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج انجام شد

افتتاح کتابخانه روستای پهنایی در قاینات + تصاویر

به همت بسیج سازندگی و اداره کل کتابخانه های عمومی استان ، یک باب کتابخانه در روستایی پهنایی از توابع شهرستان قاینات به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۰۸۱۳۲۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی،در راستای افتتاحیه های پروژه های بسیج سازندگی در هفته بسیج یک باب کتابخانه در روستایی پهنایی از توابع شهرستان قاینات با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاینات در مراسم افتتاحیه کتابخانه پهنایی شهرستان قاینات با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج  اظهارکرد: بسیج یکی از ظرفیت های انقلاب اسلامی است که مسئولین می توانند از ظرفیت بسیج در عرصه های مختلف استفاده کنند.

وی درادامه با بیان این که دشمنان به دنبال تضعیف بسیج هستند گفت: بسیجیان باید بصیرت و آگاهی داشته باشند و پیش نیاز بصیرت افزایی است که به سمت کتاب و کتابخوانی روی آوریم.

هزاری با بیان این که بسیاری از مشکلات مردم براثر عدم آگاهی است لذا کتاب و کتابخوانی می تواند به آگاهی بخشی مردم کمک  کند.

 رضایی مدیر کل  کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی در حاشیه افتتاح کتابخانه روستای پهنایی اظهارکرد : این کتابخانه در زمینی به مساحت 125  متر مربع در روستای پهنایی با اعتبار 191  میلیون تومان اعتبار دولتی و کمک هزینه قرارگاه محرومیت زدایی قرب سپاه ساخته و  تجهیز شده است.

وی بابیان این که 5هزارجلد کتاب در این کتابخانه وجود دارد گفت:350 نفر تاکنون به عضویت کتابخانه روستای پهنایی درآمدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها