نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

وحدت، ضرورت امروز جامعه اسلامی است/بسیج یعنی تقویت همبستگی ملی

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: سیج یک مکتب، فرهنگ و دانشگاه عزت و شرف, سربلندی و استقلال است. بسیج یعنی همبستگی ملی را تقویت کنیم.
کد خبر: ۹۰۸۱۴۹۹
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اراک، تنها راه سعادت انسان‌ها را حرکت در مسیر پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) عنوان کرد و گفت: راهی که پیامبران و ائمه اطهار(ع) پایه‌گذاری کرده‌اند امروز به دست مراجع، علما و رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی ادامه دارد.

وی با اشاره به ایام هفته وحدت و فرا رسیدن ولادت پیامبر اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) افزود:  وحدت ضرورت دنیای اسلام است؛ نباید در مسیری که با وحدت مسلمانان منافات دارد و به آن آسیب می‌رساند گام برداشت و آب به آسیاب دشمن ریخت.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: مبحث وحدت بیشتر تأکید بر وحدت سیاسی و اجتماعی است؛ وحدت به معنای دست کشیدن از مواضع صحیح خود نیست بلکه به معنای بهانه دست دشمن ندادن است. برای اسلام باید دروازه بان باشیم و قاطعانه از مواضع به‌حق کشور دفاع کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی به هفته بسیج هم اشاره کرد و گفت: بسیج یک مکتب، فرهنگ و دانشگاه عزت و شرف, سربلندی و استقلال است. بسیج یعنی همبستگی ملی را تقویت کنیم. و با وحدت و انسجام دغل‌کاران و فریبکاران را شناسایی کنیم تا اسیر آنها نشویم.

وی  بر لزوم آمادگی نظامی، سیاسی، امنیتی، علمی و سازندگی تأکید کرد و افزود: بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) است که امروز آثار روحیه بسیجی را در نقاط مختلف دنیای اسلام از جمله عراق، سوریه، لبنان، غزه و ... شاهد هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به هفتم آذرماه روز نیروی دریایی اشاره و تصریح کرد: از دوران دفاع مقدس تاکنون نیز نیروهای باکفایت و غیور زمینی، دریایی، ارتش حماسه می‌آفرینند و در حال حاضر نیز تجهیزات ناوها، زیردریایی‌ها ساخت داخل و به دست همین نیروها است که باید به آنها افتخار کرد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: امروزه نیروی دریایی ما بسیار قدرتمندتر از اوایل انقلاب است و این بسیار افتخارآمیز و غرور انگیز است.

وی در ادامه به روز همبستگی با ملت فلسطین نیز اشاره کرد و افزود: فلسطین خانه و قبله اول مسلمانان است و ان شاءالله خداوند آن ها را یاری دهد تا در برابر شیطان صفتان اسرائیلی پیروز شوند. فلسطینیان در هفته گذشته در تقابل با رژیم صهیونیستی پیروز شدند و این افتخار بزرگی برای دنیای اسلام بود. امیدواریم که بُرد موشک‌های فلسطین نیز بیشتر شود تا دیگر خطایی از رژیم غاصب صهیونیستی سر نزند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی به سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا و تروریست خطاب کردن ایرانیان اشاره کرد و گفت:  آمریکایی‌ها با فشارها و تحریم‌ها سعی دارند ملت بزرگ ایران را تضعیف کنند؛ در این میان اروپایی‌ها نیز وعده‌هایی به ایران داده‌اند که امید است به آن عمل کنند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران هرگز نباید امیدی به بیگانه داشته باشد و باید با توکل به خدا روی جوانان و نیروی داخلی خود حساب کند تا به قله‌های افتخار برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات