خبرهای داغ:
اخوندغراوی:

ما اهل سنت قلبا به دوازده امام ارادت داریم/به برکت هفته وحدت با اتحاد بیشتر درخدمت به محرومین بکوشیم

امام جمعه اهل سنت مراوه تپه گفت: ما قلبا دوازده امام(ع) را دوست داریم و فقه خود را از فرزند رسول خدا امام صادق که عالم و عامل به اسلام بود میگیریم.
کد خبر: ۹۰۸۱۵۴۶
|
۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، کاروان وحدت در شهرستان مراوه تپه با حضور نیروهای نظامی و انتظامی ، مسئولین ادارات و اقشار مردم در این شهرستان پیام وحدت را صادر کرد.

اخوند غراوی در دیدار مسئولین شهرستان گفت: هفته وحدت کار الهی امام(ره) بود.

وی ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج تقارن این دو مناسبت را مبارک دانست و خاطرنشان کرد: کار بسیج خدمت رسانی به محرومین ، ایجاد امنیت و دفاع از ملت در مقابل تمام برنامه های مستکبرین است.

امام جمعه اهل سنت مراوه تپه افزود: خداوند حضرت رسول(ص) را باعث خیر عالمین ، بشارت دهنده و سراج منیر و تهدیدکننده کفار و منافقین قرار داد. درروایت داریم که اگر به انچه میگویید ایمان داشته باشید مومن هستید و ما اهل سنت قلبا دوازده امام و فرزند رسول خدا را دوست داریم و امام صادق را عالم و عامل کامل به اسلام میدانیم و فقه خود را به واسطه ی شاگردی مرجع خودمان نزد ایشان از امام صادق(ع) میگیریم.

آخوند غراوی تصریح کرد: باید به فرمایش رهبری همه همدل باشند و نسبت به هم خوبی کنند که خداوند نیکو کاران را دوست دارد و به برکت هفته وحدت با اتحاد بیشتر درخدمت به محرومین بکوشیم که به زودی باید محضرخدای متعال پاسخگو باشیم.

خبرنگار افتخاری شهرستان مرزی مراوه تپه مهدی شاهرودیان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها