خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بجنورد:

اقتصاد مقاومتی تکلیف فعلی همگانی

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بجنورد با تأکید بر امتداد روحیه انقلابی گری در میان مسئولان گفت: برخی ضعف‌های ایجادشده در مسیر انقلاب بابت دور شدن از روحیه انقلابی گری از سوی برخی مسئولان است.
کد خبر: ۹۰۸۲۰۳۴
|
۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

 

به گزارش خبرگزاری  بسیج  به نقل از خبرگزاری فارس : مجید فغانی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بجنورد با اشاره به لزوم امتداد روحیه انقلابی و جهادی در جامعه اظهار کرد: عدم موفقیت‌ها و برخی ضعف‌های ایجادشده در مسیر انقلاب بابت دور شدن از روحیه انقلابی گری و جهادی از سوی برخی مسئولان است.

وی راه پیشرفت انقلاب و ایجاد بسترهای تمدن اسلامی را اطاعت از رهبری و ارتقا روحیه جهادی دانست و افزود: روحیه مقاومت و ایثارگری از طرفی و همچنین اطاعت‌پذیری از ولایت‌فقیه و تبیین این موضوع باید در میان مسئولان و مردم افزایش یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بجنورد با اشاره به برخی از پیشرفت‌های علمی ایران در میان کشورهای جهان ادامه داد: این پیشرفت‌ها نتیجه حرکت در مسیر منویات امام، رهبری و اصول انقلاب است.

وی اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی را تکلیف کنونی آحاد جامعه بیان کرد و گفت: خوداتکایی و نگاه به درون کشور لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است که بسیج نگاه را باروحیه جهادی درهم‌آمیخته و به‌سرعت پیشرفت کشور کمک کرده است.

فغانی قدرت بازدارندگی کشور را نتیجه پیشرفت‌های علمی در عرصه‌های مختلف ازجمله نظامی، هسته‌ای و علمی دانست و ادامه داد: لازم است روح مقاومت و ایستادگی و اطاعت‌پذیری از ولایت را در خود و مسئولان ایجاد کنیم.

وی در پایان با اشاره به برخی اقدامات انجام‌شده از سوی بسیج در جهت محرومیت‌زدایی از برگزاری اردوهای جهادی در قالب‌های مختلف در سال ۹۷ با حضور هفت هزار و ۱۵۰ نفر روز در سطح شهرستان بجنورد خبر داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها