خبرهای داغ:
امام جمعه گالیکش در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این شهرستان :

بسیج می تواند در تمام صحنه ها نقش آفرینی کند / بسیج می تواند با برنامه ریزی از استحاله فرهنگی جلوگیری نماید +تصاویر

صبح امروز بمناسبت هفته بسیج مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گالیکش درحسینیه ثارا... ناحیه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۸۴۴۸۲
|
۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، صبح امروز بمناسبت هفته بسیج مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گالیکش درحسینیه ثارا...این  ناحیه برگزار گردید.

حجت الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان گالیکش در جمع شرکت کنندگان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح گفت :  بسیج نیروی مردمی است و می تواند در تمام صحنه ها حضور پیدا کند .

وی در به بازخوانی و قابلیت های بسیج اشاره نمود و افزود : در 40 سالگی انقلاب قرار داریم و وقتی بسیج با انقلاب هم زاد می شود بسیج نیز چهل ساله می شود و در این چهل سال انواع چالش ها را پشت سر گذاشته ایم . امروز بسیج می تواند در تمام صحنه ها نقش آفرینی کند .

امام جمعه شهرستان گالیکش گفت : بسیج در جنگ سرد هشت سال دفاع مقدس وظیفه خود را بدرستی انجام داد و دفاع از وطن ، مقابله با تروریست ها و اشرار ، مقابله با دشمن و توطئه ها یشان را بر دوش کشیده است . امروز دشمن بعد از جنگ سرد به جنگ نرم روی آورده است و به دنبال تخریب اعتقادات بنیادین جوانان و مردم است که نمونه آن ترویج طلاق و بی بندوباری و ایجاد گسل های قومی و مذهبی است .

وی با توجه به فرا رسیدن هفته وحدت خاطر نشان کرد : دشمن بدنبال تقسیم مسلمانان است تا با تکیه بر اختلافات  مذهبی و قومی قبیله ای بین جامعه اسلامی تفرقه بیاندازد و ما می بایست این وحدت را حفظ نماییم.

حجت الاسلام دلبری خطاب به مسئولین گفت : امروز دشمنان اسلام بدنبال نامیدی و یاس در بین مردم ، بدنبال ناکارآمدی نظام ومسئولین ، بدنبال حاکمیت دوگانه ، تحریک برای ناکارامدی مدنی ، ترویج اندیشه های لیبرالی و ... می باشد . دین ما دین اسلام است و نباید بدنبال فرهنگ لیبرالی باشیم و مسئولین می بایست مواظب وحدت سیاسی باشند و نباید این وحدت در بین مسئولین از بین برود .

وی به کارکرده های بسیج اشاره نمود و افزود : بسیج می تواند با برنامه ریزی جلوی استحاله فرهنگی را بگیرد . خطرات جنگ نرم را برای نخبگان مشخص نماید . امروز آمریکا به دنبال دوستی با ما نیست و ما نباید دست دراز کنیم و از این کشور کمک بخواهیم . بسیج می تواند بصیرت داشته باشد . بسیج نیروی مردمی است و در تمام صحنه ها باید ورود پیدا کند . 

خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان محمدرضا شریفی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها