خبرهای داغ:
گزیده ای از خطبه ها:

گلایه ائمه جمعه از برخی بی مدیریتی های اقتصادی

امام جمعه بیرجند گفت: مشکلاتی که پیش می آید به خاطر قانونی شکنی است و اینکه قانون عدل پیاده نمی شود و پیروی عملی صحیح از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نشده است.
کد خبر: ۹۰۸۵۲۷۶
|
۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: مکتب های شرقی و غربی به بن بست رسیده و تنها امروز مکتب اسلام جوابگو است اما دشمنان تلاش می کنند تا اسلام را با عناصر داعشی، وهابی و آل سعودی که هیچ ربطی به اسلام ندارند معرفی کنند.

 

وی با اشاره به اینکه در داخل کشور نیز کسانی که وابسته به اندیشه غربی هستند برنامه و طرح و مشکلاتی به وجود می آورند تا انقلاب اسلامی را ناکارآمد جلوه دهند و مردم را از اسلام و ارزش ها و انقلاب ناامید کنند، گفت: اما این اقدامات هیچ ربطی به انقلاب ندارد چرا که انقلاب ما اسلام ما است.

 

 امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه معیار انقلاب اسلامی معیار اسلام است، افزود: وقتی عده ای به اسم انقلاب دزدی و خیانت می کنند هیچ ربطی به انقلاب ندارد و هیچگاه مردم بخاطر این بازی ها و شگردها گول نمی خورند.

 

وی با اشاره به اینکه همه چیز را با معیار و محک می توان فهمید، گفت:  مشکلاتی که پیش می آید به خاطر قانونی شکنی است و اینکه قانون عدل پیاده نمی شود و پیروی عملی صحیح از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نشده است.

 

باید  تدبیری برای این وضعیت اقتصادی بوجود آید

حجت الاسلام رحمانی امام جمعه قاین درخطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به پایین آمدن قیمت ارز گفت: قیمت برخی از کالاهای مرتبط با ارز پایین نیامده که مسئولان باید نظارت بیشتری بر مدیریت بازار داشته باشند.

 

وی بی مدیریتی برخی مسئولان را باعث تلاطم قیمت ها و فشار اقتصادی بر مردم دانست و گفت اگر چه امید دادن به مردم وظیفه خطبای نماز جمعه هست اما حرف ما این است که باید یک مدیریت و تدبیری برای این وضعیت اقتصادی بوجود آید.

                 

حجت الاسلام رحمانی افزود: مدیران دولتی بر بازار نظارت داشته باشید و اگر نیاز به همکاری دیگر نهادها هم هست دفاتر امام جمعه و بسیجیان اعلام آمادگی می کنند.

 

امام جمعه قاین در بخش دیگری از سخنانش خطاب به روسای دانشگاهها گفت: با برخی ناهنجاری ها و بدحجابی ها برخورد کنند و نگذارند تعدادی دانشجونما که بعضا غیربومی و غیرمنطقه ای هستند هنجار شکنی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها