خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی :

فضای مجازی بزرگترین فرصت و بزرگترین چالش/ مسئولیت سلامت جامعه در جنگ نرم با فعالان فضای مجازی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اگر روزی در جنگ سخت بیش از 2هزار شهید از جوانان این استان ایستادند تا دشمنان بر ما مسلط نشوند امروز در جنگ نرم شما مسئولان خط مقدم جبهه هستید که جامعه، ناموس، شرف و عزت خودتان را در این فضا برای جامعه سالم کنید.
کد خبر: ۹۰۸۵۷۳۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در اجلاسیه فضای مجازی کنگره ملی 2هزار شهید استان با مقایسه بعد جسمانی و فیزیکی با بعد معنوی هر انسان اظهار داشت: این بدن را خود ما می سازیم و از انواع خوردنی ها و نوشیدنی ها در اینکه بدن سالم و ناسالم باشد ما دخالت داریم.

 وی با بیان اینکه خوراک و هوای سالم بدن را می سازند و سازمانها، وزارتخانه و تشکیلات برای سلامت جسم وجود دارند اما باز هم ناکافی است افزود: همه مواد یا هوایی که وارد بدن می شود توسط دهان، بینی و معده قبل از ورود به بدن کنترل می شوند که مواد سالم جذب بدن شود.

عبادی عنوان کرد: با این همه دستگاه ها برای تهیه و سلامت غذا همواره انسان در خوردن و آشامیدن دقت می کند چون سلامت برای بدن لازم است.

وی متذکر شد:  تعجب آور است که بدن انسان صرفاً جنبه ابزاری دارد اما برای روح، جان و قلب انسان از طریق دو دروازه بی دروازه بان غذا وارد می شود و آنها چشم و گوش است.

 نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه چشم قابلیت کنترل ورود خوب و بد به قلب را ندارد خاطرنشان کرد: این ورودی به قلب می رود که مرکز انسانیت انسان است و اینها ما را می سازند.

 وی ادامه داد: کسانی که بزرگان و شخصیت های ارزشی هستند از راه چشم و گوش بزرگ شده اند و از دیدنی ها و شنیدنی ها رشد کرده اند اما فاسد شدن انسانها نیز از همین راه است.

عبادی متذکر شد: فردا باید پاسخ بدهیم که دو نعمت چشم و گوش که خدا در اختیار ما قرار داده است را چرا کنترل نکردیم و خودمان را مریض، مسموم، جنایتکار و دنیاپرست می کنیم چون این دستگاه ورودی را کنترل نمی کنیم.

وی تصریح کرد: جای تعجب از انسان که خود را عاقل می داند و در خوردن و آشامیدنی ها برای ورود به بدن اینقدر دقت می کند که خوب است اما نسبت به چشم و گوشش بی تفاوت است در حالیکه تمام شخصیت انسان از طریق چشم و گوش ساخته می شود .

نماینده ولی فقیه در استان بات بیان اینکه همواره بشر در مراقبت از چشم و گوش خود مسئولیت داشته است گفت: آنکس که راه درست و نادرست رفته در مسیر انتخاب خودش قرار داشته است.

وی اظهار داشت: امروز بیشتر از هر زمانی تغذیه روح انسان مهم است چون فضای حقیقی و فضای مجازی مورد هجوم دشمن است.

عبادی تأکید کرد: نمی شود هرچه دشمن تولید کند را باور کرد و عقل و علم کاربردش تصفیه این اطلاعات است و فضای مجازی بزرگترین فرصت و بزرگترین چالش است.

وی خاطرنشان کرد: این مسئله ای نیست که کسی بگوید که من خودم را کنترل می کنم. این کار شخصی نیست بلکه اجتماعی است و ما نسبت به جامعه مسئولیت داریم چون شهدا برای ما مسئولیت را سنگین کردند و در خون خود غلتیدند تا جامعه را حفظ کنند.

عبادی با تأکید بر اینکه ما مسئول خودمان تنها نیستیم بلکه مسئول نوع بشریم افزود: امروز آفت ها به جهان بشریت بدترین خیانت را می کند و وجود انسانهای کارشناس، با ایمان و فداکار نیازمند است.

وی ادامه داد: اگر روزی در جنگ سخت بیش از 2هزار شهید از جوانان این استان ایستادند تا دشمنان بر ما مسلط نشوند امروز در جنگ نرم شما  مسئولان خط مقدم جبهه هستید که جامعه، ناموس، شرف و عزت خودتان را در این فضا برای جامعه سالم کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها