خبرهای داغ:

حضور سردار سرلشکر «صفوی» در جمع فرهنگیان بسیجی قم

سردار سرلشکر پاسدار «رحیم صفوی» دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در حاشیه دیدار با مراجع عظام تقلید، در جمع فرهنگیان بسیجی قم حضور یافت.
کد خبر: ۹۰۸۵۸۴۱
|
۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا روز پنجشنبه در حاشیه دیدار با مراجع عظام تقلید در قم، در جمع فرهنگیان بسیجی استان در حسینیه ثارالله ستاد سپاه حضور یافت.
سردار سید محمد حسین شاهچراغی فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در این دیدار، طی سخنانی با اشاره به آیه «یا ایهالذین آمنوا اذا لقیتم فئه ...» اظهار کرد: شهر قم به برکت وجود علما و مراجع و مراکز فقه شیعه و علمای همراه با نظام اسلامی امتیازاتی دارد که از آن، یک شهر و یک استان استثنایی ساخته است.
وی افزود: به فرمود: ه مقام معظم رهبری، انقلاب از قم شروع شد و امروز پاسداران و بسیجیان در هر زمانی که ضرورت ایجاب کند، در دفاع از نظام و انقلاب حضور خواهند داشت و همراهی خواهند کرد.
سردار سرلشکر صفوی نیز در ابتدای سخنان خود، از سردار شاهچراغی به عنوان فرماندهی مومن، خردمند و شجاع و از حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن اکبری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم به عنوان همرزم دوران دفاع مقدس یاد کرد.
وی همچنین طی سخنان مبسوطی لزوم آینده پژوهی و نقش فرهنگیان بسیجی را بویژه در طلیعه دهه پنجم انقلاب یادآور شد.
در این دیدار جانشین فرماندهی و معاونان سپاه استان و مسئولان سازمان و کانون‌های بسیج فرهنگیان و جمعی از فرهنگیان بسیجی منتخب نواحی چهارگانه آموزش و پرورش حضور داشتند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات