خبرهای داغ:
دومین مرحله از تمرینات تاکتیکی گردان های بیت المقدس حوزه های مقاومت شهید منتظری و امامزاده سید معصوم (ع) ناحیه امام رضا (ع) در منطقه عمومی قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۸۶۳۱۵
|
۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دومین مرحله از تمرینات تاکتیکی گردان های بیت المقدس حوزه های مقاومت شهید منتظری و امامزاده سید معصوم (ع) ناحیه امام رضا (ع) در منطقه عمومی قم برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) در حاشیه این رزمایش اظهار داشت: هدف از برگزاری تمرینات تاکتیکی حفظ آمادگی و ارتقاء توان رزمی گردان های بیت المقدس است.

ابراهیم سانی خانی با اشاره به نقش بسیج افزود: بسیج همواره در دفاع از دین و ارزشهای اسلامی ثابت قدم بوده و به حمدالله این امر ادامه خواهد داشت.

وی ارتقاء سطح معنویت بسیجیان را یک ضرورت دانست و اظهارکرد: بسیجیان باید ارتباط با خدا را تقویت نموده چرا که عامل پیروزی در همه میدان ها ارتباط با خداوند است که نمونه بارز داشتن آن معنویت رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) با یاد نمودن از سردار شهید امینی بیات از شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم تاکید کرد: امروز در اوج نا امنی ها در کشور های جهان، امن ترین کشور ایران اسلامی است که این امنیت را مدیون   شهدا هستیم.

سانی خانی در ادامه تصریح کرد: امروز بسیج با تبعت از ولایت فقیه از آزمون ها به سلامت عبور کرده و با همان تبعیت وایستادگی در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی قدم بر می دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها