خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم:

هرجا فریاد مظلوم به گوش برسد سپاه با قدرت وارد می‌شود

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) گفت: امروز سپاه در هر کجا که نیاز به حمایت مظلومان باشد، حضور می‌یابد و از قدرت‌های پوشالی نیز هیچ ابایی ندارد.
کد خبر: ۹۰۸۶۳۳۹
|
۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد ولی زاده عصر امروز در نشست هماهنگی مسوولان و رابطین نمایندگی ولی فقیه در اقشار بسیج استان قم در سالن جلسات ساختمان شهید آیت‌الله سعیدی، با بیان اینکه طبق قانون اساسی سپاه پاسداران، حافظ انقلاب و دستاورد‌های آن است اظهار کرد: در این سال‌ها با تدبیر امام راحل (ره) همواره بر اقتدار ارتش افزوده شده و ارتش و سپاه در کنار هم در راستای حفظ و حراست از انقلاب و دستاورد‌های آن کوشیده‌اند.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص رسالت‌ها و جایگاه سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز سپاه در هر کجا که نیاز به حمایت مظلومان باشد و فریاد کمک‌خواهی به گوش برسد حضور داشته و از قدرت‌های پوشالی نیز هیچ ابایی ندارد.
ولی زاده با اشاره به رسالت‌های نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: تقویت و تعمیق معنویت، ارتقاء بینش و بصیرت و همراهی و هم‌گامی با ولایت جزو رسالت‌هایی است که در این مجموعه تعریف شده است.
وی تصریح کرد: فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه در راستا و وابسته به فلسفه وجودی سپاه است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات