خبرهای داغ:
در راستای کنگره بزرگداشت شهدای خراسان جنوبی

سرکشی از تمام خانواده شهدا در فردوس

در راستای برنامه های کنگره بزرگداشت 2000 شهید استان خراسان جنوبی از تمام خانواده شهدا سرکشی و دلجویی شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۳۵۵
|
۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به همت مسئولین شهرستانی در فردوس و در آستانه برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 2000 شهید استان خراسان جنوبی با بیش از 160 خانواده شهید در شهرستان فردوس سرکشی و دلجویی شد.

این اقدام که در طی 45 روز  و با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و یک نماینده از فرمانداری و یا بخشداری و نماینده ای از یکی از ادارات سطح شهرستان و یک روحانی و یکی از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس انجام شد.

به گفته مسئول ایثارگران ناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس این کار یکی از کارهای تاثیرگذار و ماندگار بود که هم موجب خرسندی خانواده معزز شهدا و آشنایی مسئولین شهرستان با وضعیت خانوادگی و معیشت خانواده شهدا و دیدار چهره به چهره که آثار معنوی و با برکتی را در پی داشته است که به برکت کنگره و همکاری مسئولین شهرستانی به انجام رسیده است.

وی همچنین از آمادگی بسیجیان شهرستان فردوس برای حضور در کنگره و تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا خبرداد و گفت : بسیجیان و فرهنگیان و دانشجویان و بانوان و ایثارگران و سایر اقشار فردوس نیز تاکنون با حضور در اجلاسیه های کنگره عهد تازه ای با شهدا امضا نمودند که امید است روح تازه ای در گسترش فرهنگ ایثار و جهاد و مقاومت در شهرستان دمیده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها