خبرهای داغ:
سردار معروفی در همایش مرزداران فرهنگ انقلاب اسلامی :

باید فکر انقلابی در کشور جاری و ساری شود/محور و خورشید انقلاب اسلامی امامین این انقلاب هستند/با اینکه درحوزه ی فیزیکی بر داعش غلبه کردیم اما هنوز در حوزه ی اندیشه با او میجنگیم

سردار معروفی گفت:اگر در عملیات های کربلای 5 ، نهر خین به آن شکل خیره کننده پیروز شدیم به واسطه اینکه ، حوزه ی اندیشه و ایمان ما زیبا بود عمل ما هم زیبا شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۴۲۵
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

باید فکر انقلابی در کشور جاری و ساری شود/محور و خورشید انقلاب اسلامی امامین این انقلاب هستند/به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در همایش مرزداران فرهنگ انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از پیشکسوتان فعال فرهنگی در سالن همایش اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان برگزار شد گفت: امروز ما سه سپاه داریم که عبارتند از سپاه شهیدان ، سپاه پیشکسوتان و همین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

وی افزود:اگر در عملیات های کربلای 5 ، نهر خین به آن شکل خیره کننده پیروز شدیم به واسطه اینکه ، حوزه ی اندیشه و ایمان ما زیبا بود عمل ما هم زیبا شد.

معروفی مشکل بعضی ها را در همین حوزه ی اندیشه دانست و تصریح کرد: دعوای با نظام سلطه و حتی داعش بر سر همین حوزه ی اندیشه است ، زیرا در حوزه ی فیزیکی و زمینی ما بر آنها چیره شده ایم اما همین فکر و اندیشه است که سال ها از آنها میماند و با آن باید بجنگیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه در کشور ما هم فکر انقلابی در برابر فکر غیر انقلابی قرار می گیرد خاطر نشان کرد: با وجود همه ی مشکلات بخصوص در طی این 4 سال گذشته ، همه ی ما با هر گرایش فکری بر مبانی و اصول انقلاب پایبندیم و همه در یک جبهه قرار گرفته ایم.

وی محور و خورشید انقلاب اسلامی را امامین این انقلاب معرفی کرد و یادآور شد: انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن از تأکیدات بسیار زیاد امام خامنه ای است و ما هدفمان در طی این ماه برای ایجاد یک گفتمان در سطح استان بوده و در همین راستا تلاش کرده ایم.

معروفی تاکید کرد: ما با هیچ حزب و گروه و شخص خاصی دعوا نداریم و هر کسی در مسیر انقلاب قدم بردارد دست یاری به سوی او دراز میکنیم و به فکر دوره های 4 یا 8 ساله نیستیم زیرا باید فکر انقلابی در کشور جاری و ساری شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه با بیان اینکه انقلاب ما با مردم تعریف می شود گفت: امام راحل(ره) فرموده اند که امت عصرحاضر در ایران از امت حجاز در عصر رسول الله(ص) هم بهترند ، شما به 8 سال جنگ تحمیلی نگاهی بیندازید ، اتفاق نیم روزه ی عاشورا 8 سال برای ما رخ داد ، کجای امت رسول الله پیدا میکنید خانواده ای با 5 شهید یا 3 شهید و با این همه مشکلات و سختی که در برابرمان است نه یک یا دوسال بلکه چهل سال پای آرمان های خود بمانند.

 وی تصریح کرد: دشمن به دنبال تغییر ذائقه و فکر مردم است همانطور که در کربلا دشمن با استفاده از جهل عقل مردم و به کمک نخبگانی که خیانت کردند توانست فکرها و ذائقه ها را تغییر دهد.

 معروفی به اتفاقات سال 42 نیز اشاره ای کرد و گفت: فریاد امام(ره) در سال 42 به گوش همه رسید اما اگر مردم به خیابان ها می ریختند بازهم انقلاب شکل میگرفت!قطعا جوابش خیر است زیرا هنوز احزاب و حوزه ها و دانشگاه ها آماده نبودند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: امام(ره) با یک انقلاب فرهنگی و نرم توانست جامعه را آماده و با خود همراه کرد و در سال 57 آن را به سرانجام رساند.

 به گفته ی وی ؛ امام روز ولادت امام حسین(ع) را روز پاسدار نامید تا به تمامی پاسداران عزیز بفهماند باید با نگاه سید الشهدا از این انقلاب محافظت کرد و آنرا نگه داشت.

معروفی در پایان با سنگین خواندن ماموریت امروز همه ی پاسداران خاطر نشان کرد: اگر امروز به چنین قدرت نظامی و دفاعی توانسته ایم دست یابیم به برکت خون شهدای گرانقدر و همان منطق سیدالشهدایی(ع) و جهاد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها