خبرهای داغ:
داور بين‌المللي كشتي استان قم از سوي كميته داوران فدراسيون جهاني كشتي قاضي رقابت‌هاي 2018 كشتي قهرماني جام باشگاه‌هاي جهان شد.
کد خبر: ۹۰۸۸۵۲۳
|
۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۴
داور بين‌المللي كشتي قم قاضي جام باشگاه‌هاي جهان شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسابقات کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی جام باشگاه‌های جهان که از سال 2013 به پیشنهاد و ابتکار فدراسیون کشتی ایران در تقویم فدراسیون جهانی کشتی به ثبت رسیده و در حال برگزاری است، امسال پنجمین دوره خود را با حضور چهره‌های شاخص دنیا تجربه خواهد کرد.

این دوره از مسابقات نخستین‌بار در ایران به میزبانی آبادان به انجام رسید و امسال نیز ایران در شمال غرب کشور و به میزبانی اردبیل از تیم‌ها و کشتی‌گیران خارجی شرکت کننده در این رقابت‌ها پذیرایی خواهد شد، ضمن اینکه کشتی‌گیران کشورمان نیز در ترکیب تیم‌های قهرمان و نایب‌قهرمان لیگ کشور به میدان می‌روند.

در شرایطی که در چهار دوره قبل این رقابت‌ها از استان قم نیز دو تیم به نام‌های صبا و شهدای مدافع حرم در مسابقات جام باشگاه‌های کشتی فرنگی جهان حضور داشته‌اند، امسال مطابق چند دوره قبلی این رقابت‌ها یکی از چهره‌های شاخص داور کشتی قم و ایران قاضی مسابقات خواهد بود.

با اعلام اسامی داوران قضاوت کننده در پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان، نام سعید عباسی داور بین‌المللی درجه یک کشتی استان قم نیز در بین داوران این پیکارها قرار گرفت، داوری که سابقه و تجربه زیادی از قضاوت در میادین مهمی همچون قهرمانی آسیا، قهرمانی جهان و باشگاه‌های دنیا دارد.

در شرایطی که پنجمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان روزهای ۲۹ و ۳۰ آذرماه در سالن 6 هزار نفری حسین رضازاده اردبیل برگزار می‌شود، در لیست داوران درجه یک بین‌المللی قضاوت کننده در این مسابقات داوران ایرانی از استان‌های قم، چهار محال و بختیاری، تهران و مازندران انتخاب شده‌اند.

بر این اساس سعید عباسی از قم، غلامرضا بهارلو از چهارمحال و بختیاری، بابک امجدی، مهدی آقا ولی تهران، وحید خوش‌طینت، مسعود رستمی‌پور و احمد تاجیک از تهران به همراه محمد رحیم پور از کردستان و نیما صادقی از مازندران در جام باشگاه‌های جهان قضاوت می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها