نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر؛

جنگ آینده، جنگ سایبری است

آیت اله صفایی بوشهری گفت: جنگ سایبری جنگ آینده است که در آن آتش بسی وجود ندارد و در حوزه جنگ نرم اتفاق می‌افتد.
کد خبر: ۹۰۸۹۱۱۸
|
۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، آیت اله صفایی بوشهری در دیدار با دکتر مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج اظهار کرد: در جنگ آینده کشوری موفق است که در نبرد با مدیریت و تولید با استفاده از امکانات فوق مدرن حرکت کند.
نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر گفت: بخش عظیمی از استکبار در حوزه جنگ نرم می‌افتد، انسان و جامعه همینطور که فکر می‌کند عمل می‌کند. در حال حاضر نیازمند خط مقاومت سایبری هستیم که لشکر‌هایی در همه جا نیاز دارد که در حوزه زیرساخت، رصد اطلاعاتی توانمندی دشمنان و ... فعال باشد.
آیت اله صفایی بوشهری ادامه داد: در حوزه سخت افزار و نرم افزار و تامین اعتبار در فضای مجازی باید فرماندهی واحدی داشته باشد که امروز اینگونه نیست.
وی گفت: امروز امید به جوانان بسیجی است، اما جنگ سایبری یک جنگ فوق العاده پیچیده است.
وی گفت: همیشه در فضای جنگ سخت عملیات فیزیکی مهم است، اما در در جنگ سایبری دانش‌های مختلف بسیار مهم است و یکی از نبرد‌های آینده جهان نبرد سایبری است که در آن آتش بسی وجود ندارد.
نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر گفت: استان بوشهر دومین استان کشور در حوزه فعالیت فضای مجازی و یکی از مهمترین استان‌های جوان کشور است. استان بوشهر با توجه به ظرفیت‌ها می‌تواند یک پایگاه سایبری در جنوب ایران باشد.
وی گفت: در آینده شاید تعداد اندکی موشک ارسال شود، اما هزاران گلوله سایبری از طریق فضای مجازی ارسال خواهیم کرد.
ارسال نظرات