کاشی دانشجوی نخبه بسیجی در گفتگو با بسیج:

جریان حزبی که دنبال "سازش با آمریکا" است توان اداره یک محله را هم ندارد/ جریان رسانه ای باطل به دنبال اثرگذاری بر روی ملت است

یک فعال اجتماعی گفت: جریان های حزبی که دنبال ترویج سازش با آمریکا هستند خود می دانند در اداره یک محله ناتوان هستند و این کار تنها برای ادامه حیات خودشان است
کد خبر: ۹۰۸۹۲۳۷
|
۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمد کاشی دانشجوی برتر بسیجی در جشنواره های علمی و فعال اجتماعی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: برخی از پارامترهای زمان ما با شرایط صلح امام حسن(ع) قابل همپوشانی است ولی اگر بخواهیم شرایط امروز کشور را با شرایط زمان امام حسن(ع) مقایسه کنیم در کل جامعیت ندارد ولی خالی از لطف نیست اشاره کوتاه البته کاربردی به تسلط شایعات بر مردم و جنگ روانی داشته باشیم.

وی افزود: در زمان امام حسن(ع) شایعه پراکنی زیادی در بین مردم ایجاد شده بود به طوری که از علل پذیرش صلح توسط امام تسلط شایعات و ترویج شایعه های بی اساس در بین لشگریان عنوان شده است.

این فعال اجتماعی ادامه داد: در واقع آن عده ای که برای ملاقات با امام(ع) پس از مجروح شدن حضرت آمده بودند شایعه کناره گیری کردن امام به نفع معاویه را ترویج دادند که این امر سبب دو قطبی شدن در لشگر امام حسن(ع) شد و یاران را از هم جدا کرد.

وی تأکید کرد: امروزه تمام ابزارهای چند ابرقدرت برای اثرگذاری شایعات بی اساس و تزریق نا امیدی به ملت ایران تمام توان خود را به میدان آورده اند،که می خواهند این تفکر سازش را به مردم پمپاژ کنند، تفکری که می گوید راه حل مشکلات مذاکره و سازش است و مقاومت ملت ایران بر اساس لجاجت و بی اختیار بودن آنها در اداره امور کشور است.

کاشی بیان داشت: ملت ایران خود این انقلاب را از منشأ حضرت امام (ع) در کشور جاری ساخت، در حقیقت ملت یک رژیم بی اختیار در تصمیمات اداره کشور به نام پهلوی را بیرون انداخت و انقلاب اسلامی مستقر شد.

وی افزود: رژیم بی اختیار پهلوی اختیار استفاده از هیچ یک از عناصر قدرت مثل ارتش را نداشت، در عزل و نصب های داخلی از بیرون و عمدتا انگلیس تصمیم گیری می شد.

این فعال اجتماعی در پایان با اشاره به اینکه نسخه سازش نسخه ملت نیست و کاملا توسط احزاب بزک کننده چند وقتی یک بار مطرح می شود خاطر نشان کرد: جریان های حزبی که دنبال ترویج سازش با آمریکا هستند خود می دانند در اداره یک محله ناتوان هستند و این کار تنها برای ادامه حیات خودشان است، همانطور که به تعبیر امام خامنه ای که می فرمایند: اگر خواص یک کشور - یعنی نیروهایی که با زبانشان، با قلمشان، با رفتارشان، با امضایشان، بر روی مسیر یک ملت اثر می‌گذارند - میل به سازش و راحت‌طلبی و زندگی مرفه و خوشگذرانی پیدا کنند و از حضور در میدانهای خطر خسته شوند، آن وقت خطر تهدید می‌کند.

ارسال نظرات