مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر خبر داد:

واگذاری 14 مجتمع فرهنگی استان بوشهر به بخش خصوصی

بوشهر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهرگفت: تاکنون 14مجتمع فرهنگی دراین استان به بخش خصوصی واگذار شده اما بنا نیست فعالیت انجمن ها و هنرمندان محدود شود.
کد خبر: ۹۰۹۳۱۸۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۵:۴۵

واگذاری 14 مجتمع فرهنگی استان بوشهر به بخش خصوصیبه گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حمیده ماحوزی روز دوشنبه در دیدار با فرماندار و مسئولان دشتی افزود:درتخصیص ده درصد بودجه نفت به فعالیت های فرهنگی سهمی برای فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر گرفته نشده و جامعه هنری استان از این جهت متضرر شده است.
وی یادآورشد: 2 پروژه نگارخانه خورموج و پلاتوی کاکی از پیشرفت خوبی برخوردار است و دهه فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد.
ماحوزی ادامه داد: در میز خدمتی که در دشتی برگزار شد شاهد رضایت مندی هنرمندان و اهالی فرهنگ از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی بودیم که یکی از ادارات فعال استان است.
فرماندار دشتی نیز گفت:با رصدی که به فعالیت های فرهنگی استان داریم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در صدر قرار دارد.
عبدالله نادری ادامه داد: برنامه های متنوعی در جهت نشاط اجتماعی در دشتی برگزار می شود و در این شرایطی خاص انسانی با انگیزه و روحیه بالا برای کار نیاز است که در ارشاد اسلامی دشتی این موضوع به خوبی هویداست.
وی افزود:: حمید زارعی خودباوری به جامعه فرهنگی شهرستان تزریق کرده و مجدانه پی گیر مطالبات هنرمندان است و ما هم انتظار داریم که اداره کل حمایت بیشتری ازمجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی کند.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی استان بوشهر

ارسال نظرات