خبرهای داغ:
به همت پایگاه مقاومت شهید رجایی انجام شد

دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم خضری دشت بیاض پشت میز خدمت

کد خبر: ۹۰۹۳۲۰۴
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، میز خدمت رسانی مسئولین با حضور بخشدار نیم بلوک ، شهردار خضری دشت بیاض و رؤسای دستگاه های اجرایی شهرستان قاینات وبخش نیم بلوک  همزمان با نماز مغرب و عشاء ، شب گذشته (3دی ماه) در مسجد دشت بیاض با همکاری حوزه شهید باهنر و پایگاه مقاومت شهید رجایی خضری دشت بیاض  برگزار شد.

بخشدار نیمبلوک با بیان اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند و افتخار ما این است که در این بازه زمانی در خدمت مردم  این منطقه هستیم و صادقانه و در حد توان به مسائل رسیدگی می کنیم گفت: یکی از  برنامه های دولت برگزاری میز خدمت است تا به مشکلات مردم به نحو احسن رسیدگی شود و مسئولین پاسخگویی اعمال و وظایف محوله خود باشند.

 خسروی  افزود: خدمات رسانی به مردم و رفع مشکلات آن‌ها و دیدار چهره به چهره مسئولین با مردم در سایه خدمات رسانی از اهداف این جلسه  است .

وی گفت: خدمت رسانی و با هدف ارائه خدمت بی‌منت، پیگیری مطالبات و مشکلات مردمی و پاسخگویی مسئولان به این مطالبات "میزخدمت" در مناطق بخش نیم بلوک تشکیل می‌شود.

 وی یادآور شد: این اقدام باعث رضایت مردم و همچنین حرکت بزرگی در مرتفع شدن مشکلات آنان است.

"حجت الاسلام ذاکریان" روحانی دشت بیاض به نمایندگی ازمردم دشت بیاض با تقدیر از عملکرد مسئولین بخش و شهرستان  خواستار رفع مشکلاتی رفع مشکلات راهای ارتباطی به مسیرهای گردشگری، ادامه کار لای روبی قنوات، نظارت بر وام های جهاد کشاورزی؛ احداث مجتمع دامپروری ، ساخت و ساز در طرف شمالی این شهر، پیگیری طرح تفضیلی شد.

"اسماعیلی" شهردار خضری دشت بیاض با بیان اینکه برای طرح تفضیلی شهر پیگیری های زیادی صورت گرفته است گفت: در سال جاری حدود یک میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت در خضری دشت بیاض در قسمتهای مختلف هزینه شده است که 350میلیون تومان آن فقط در منطقه دشت بیاض بوده است.

وی گفت: 90میلیون تومان امسال وسایل پارک خریداری ونصب شده است که 28میلیون  تومان آن در پارک دشت بیاض صورت گرفته است.

وی افزود: در قسمت شمالی شهر بخاطر وجود گسل اجازه ساخت وساز وجود ندارد.

"سجادی" مسئول امور فنی و زیر بنایی  جهاد کشاورزی قاینات هم با بیان اینکه درشهرستان قاینات یک میلیارد تومان برای قنوات هزینه شده است گفت: از 18قناتی که  تحویل پیمانکاربوده است   17قنات به مردم واگذار شده است.

وی گفت: مردم اگر پای کار باشند مطمئنا کار زودتر به اتمام خواهد رسید که قنات دشت بیاض بخاطر سنگ اندازی های تعدادی از مردم هنوز پیمانکار نتوانسته است در موعد مقرر این پروژه را  تحویل دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها