خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی :

آوازهای دشمن شادکن آفت جامعه است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اینکه دشمن طلبکار می شود در نتیجه آوازهای دشمن شادکنی است که در جامعه سرداده می شود والا اگر شما دشمن را مأیوس کنید در مقابل ایران با موقعیتی که دارد در صف نوبت می ایستند که به کشور ما نزدیک شوند.
کد خبر: ۹۰۹۳۲۷۷
|
۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار فرمانده و کارکنان حفاظت هواپیمایی سپاه استان ضمن تبریک 5دیماه سالروز تاسیس سپاه حفاظت هواپیمایی به فرمان امام خمینی(ره) اظهار داشت: اصل کلی است که در هر پروژه ای که بخواهد به ثمر بنشیند عناصر اصلی دارد و یکی از عناصر اصلی مسئله حفاظت از آفات است.

وی با بیان اینکه اگر پروژه ای کشاورزی، ساختمان سازی و هر سرمایه گذاری باشد باید فکری برای آفت شود افزود: در همان حیات بشری خودمان کودکی که به دنیا می آید بعد از چندی باید واکسن بزنند این هم یکی از صدها نمونه است که اگر نباشد همه زحمات هدر می رود.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: آمار و ارقامی که دارید و اینکه احیاناً در این زمان افرادی انگیزه هواپیما ربایی داشتند و خنثی شده  آمار و ارقام واقعی خیلی بیشتر است اما وقتی که احساس می کنند از آنها کاری ساخته نخواهد بود حداقلی هستند که دست به این کار می زنند.

 وی با بیان اینکه دزدان اگر احساس کنند ولنگاری است عدد تهاجم چند برابر می شود عنوان داشت: همچون دزدی خانه ها است که اگر دزد احساس کند که صاحب خانه توجه دارد و بیدار است از دیوار خانه اش بالا نمی رود.

عبادی افزود: مواردی بالفعل داریم کسانی ریسک کردند و بعد رسوا شدند و مواردی بالقوه داریم و وقتی است که آنها درصد اینکه بتوانند دستبرد زنند بالا باشد دیگر حد ندارد حتی افراد بی انگیزه را به انگیزه می آورد.

 اجازه اندیشه تجاوز ندادن به دشمن باصرفه ترین نوع مبارزه است

وی با بیان اینکه کشورداری هم مثل هواپیما داری است گفت: دشمن هر وقت احساس کرده مردم و دولتمردان و قشرهای مختلف همه هوشیار، بیدار و متعهد به اسلام و انقلاب و مطیع فرمان فرمانده کل قوا هستند؛ رام شده و درنده نیست.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: هر وقت در داخل صداهای خلاف و اختلاف و سازش کاری بلند شده دشمن طلبکار جلو آمده که این اصل کلی در همه جا است.

وی خاطرنشان کرد: خوش به حال ملت و نیرویی که التزام و تعهدش به انجام وظیفه خود دشمن را بازمی دارد و به دشمن اجازه اندیشه تجاوز نمی دهد و این باصرفه ترین نوع مبارزه است.

عبادی با اشاره به روایات فقهی گفت: در گذشته نیز مانورها داشتند حال اگر  در گیر و دار مانور کسی آسیب ببیند و جانش را از دست بدهد ثواب این شهید از شهید میدان جنگ بیشتر است چون عملیات بازدارندگی دارد.

آنهایی که به نوای دشمن می رقصند دست از بازی های سیاسی بردارند

وی با تأکید بر اینکه دشمن احساس کند ناکام می ماند هرگز ریسک تجاوز نمی کند تصریح کرد: به روزی برسیم که گروه هایی که از روی عمد یا جهالت به نوای دشمن می رقصند دست از بازی های سیاسی بردارند ما نیاز به هیچ چیزی نداریم و خودمان پیروزیم.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: اینکه دشمن طلبکار می شود در نتیجه آوازهای دشمن شادکنی است که در جامعه سرداده می شود والا اگر شما دشمن را مأیوس کنید در مقابل ایران با موقعیتی که دارد در صف نوبت می ایستند که به کشور ما نزدیک شوند. در عرصه دیپلماسی، اقتصادی و سیاسی این چنین است.

وی متذکر شد: آنهایی که برای دشمن امید ایجاد می کنند گناه نابخشودنی می کنند. شما دشمن را مایوس کنید در همه زمینه ها پیروز هستید که بهترین نمونه اش سپاه و بسیج و کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستند.

عبادی تصریح کرد: امروز دشمن در جبهه نظامی جایی ندارد چون مایوس است اما در جبهه اقتصادی جلو می آید چون دزدی گرگی، اختلاس و سوء استفاده زیاد است از این درب وارد می شود.

وی با بیان اینکه وقتی دشمن در ملتی طمع نکند طلبکار جلو نمی آید گفت: اگر نیروهای اقتصادی و سیاسی و اجتماعی دشمن را مایوس کنند عینا همین طور است این علمی و تجربی ثابت شده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها