خبرهای داغ:
جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر:

خروجی هیأت انقلابی تربیت مردان مجاهد خواهد بود

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر گفت: هیأت تراز انقلاب اسلامی تربیت‌محور و انسان‌پرور است و خروجی آن انسان انقلابی خواهد بود که این انسان انقلابی هم قرار نیست فقط به دنبال بر زبان آوردن واژه‌های انقلابی باشد بلکه مردی برای حضور در میدان مبارزه و جهاد خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۹۴۰۲۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
خروجی هیأت انقلابی تربیت مردان مجاهد خواهد بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رحیم آبفروش صبح امروز در مراسم افتتاحیه گردهمایی دهمین هیأت‌های محوری و برگزیده کشور که با موضوع هیأت و گفتمان انقلاب اسلامی در سالن همایش‌های مجتمع یاوران مهدی (عج) برگزار شد، با اشاره به اینکه رویکرد‌های موضوعی و تخصصی در این گردهمایی‌ها دنبال شده است، اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم تا یک موضوع محوری را برای سخنرانی‌ها درنظر گرفته و از ظرفیت شخصیت‌های شناخته‌شده در تبیین موضوع‌ها استفاده کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تبیین رابطه هیأت و گفتمان انقلاب اسلامی اضافه کرد: انقلاب اسلامی دستاورد‌های بزرگی از نظر مادی و خدماتی داشته است، اما این انقلاب یک انقلاب صنعتی، رفاهی و اقتصادی نبود بلکه انقلابی فرهنگی و اجتماعی بود که دستاورد‌های مهم‌تری را در افق خود دیده است.

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر خاطرنشان کرد: اعتقاد و باور ما این است که انقلاب اسلامی، انسانی بود و امام خمینی (ره) در انقلاب توانستند انسانیت را زنده کنند و دهکده غربی‌ها را بهم زنند به همین علت اهداف این انقلاب نیز نسبت به دیگر انقلاب‌ها متفاوت است.

وی با بیان اینکه شاگردان امام خمینی (ره) رزمندگان، شهدا و علمایی تاثیرگذار در کشور‌های مختلف هستند، عنوان کرد: هیأت تراز انقلاب اسلامی تربیت‌محور و انسان‌پرور است و خروجی آن انسان انقلابی خواهد بود که این انسان انقلابی هم قرار نیست فقط به دنبال بر زبان آوردن واژه‌های انقلابی باشد بلکه مردی برای حضور در میدان مبارزه و جهاد خواهد بود.

وی از برگزاری کمیسیون‌های تخصصی این گردهمایی بر اساس تقویت رابطه هیأت با نهاد‌های مختلف خدماتی یاد کرد و گفت: امیدواریم با تبیین مباحث مختلف در این کمیسیون‌ها بتوانیم تقویت رابطه هیأت با نهاد‌ها را رقم بزنیم.
ارسال نظرات