خبرهای داغ:
رحیم صفوی:

استاد پرورش از خط خدمت به مردم خارج نشد

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: استاد پرورش در طول حیات خود مناصب سیاسی گرفت، اما از خط خدمت به مردم خارج نشد و غرور نگرفت.
کد خبر: ۹۰۹۴۶۲۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۵
استاد پرورش از خط خدمت به مردم خارج نشد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی شامگاه جمعه در مراسم پنجمین سالگرد ارتحال استاد سید علی اکبر پرورش در دارالقرآن علامه طباطبایی با اشاره به گذشت چهار دهه از پیروزی از انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب در این چهل سال فراز و نشیب‌های داشت و موج انقلاب اسلامی همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: من از دهه ۴۰ از دوران تحصیل در دبیرستان، شاگرد استاد پرورش بودم، او از یاران امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود که ویژگی‌های خاصی داشت و از صراط خدمت به مردم، مرجعیت و روحانیت خارج نشد.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری افزود: استاد پرورش در اندیشه و تفکر به دلیل محشور بودن با روحانیونی همچون علامه طباطبایی، دچار اعوجاج و کجی نشد، تفسیر قرآن کردن، کار سختی است، ولی استاد پرورش این کار را انجام داد.

رحیم صفوی با اشاره به سیره حیات استاد پرورش اظهار کرد: او در طول حیات خود مناصب سیاسی گرفت، اما از خط خدمت به مردم خارج نشد و غرور نگرفت، استاد پرورش در دوره وزارت خود هم مثل یک معلم بود.

وی ادامه داد: استاد پرورش جزو بنیان گذاران سپاه پاسداران در استان اصفهان بود، او در دوره‌ای به عنوان نماینده امام خمینی (ره) در شورای عالی دفاع حاضر می‌شد و در آن دوره با بنی صدر مخالف بود، ولی از خط عدالت خارج نشد.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری افزود: استاد پرورش از نظر عملکرد یک انسان مطلوب قرآن بود و او در تدوین قانون اساسی در مجلس خبرگان رهبری مشارکت داشت.

رحیم صفوی استاد پرورش را یک انسان الگوی برای جوانان دانست و خاطرنشان کرد: جوانان کتاب خاطرات استاد پرورش را بخوانند، او انسان شجاعی بود که از مردن نمی‌ترسید.
ارسال نظرات