خبرهای داغ:
سرهنگ مهاجر در گفتگو با بسیج :

فتنه گران بدانند کربلا و کوفه تکرار نخواهد شد/حماسه 9دی اثبات حمایت قاطع ملت از نظام و ولایت

معاون اجرایی سپاه نینوا گفت: دشمنان بدانند ، مردم ما بی کفایتی و بی لیاقتی بعضی از مسئولین را به نام ولایت ، نظام و انقلاب نگذاشته و نخواهند گذاشت.
کد خبر: ۹۰۹۵۳۴۸
|
۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار سید علی مهاجر معاون اجرائی سپاه نینوا استان گلستان در حاشیه مراسم یوم الله 9 دی در شهرستان گرگان در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک ایام الله 9دی گفت: حماسه ۹ دی همه توطئه ها و نقشه های دشمنان را با شکست مواجه کرد و در واقع می توان گفت که این حماسه بزرگ، اثبات حمایت قاطع ملت از نظام و ولایت فقیه بود.

وی افزود: دشمنان بدانند ، مردم ما بی کفایتی و بی لیاقتی بعضی از مسئولین را به نام ولایت ، نظام و انقلاب نگذاشته و نخواهند گذاشت.

مهاجر با تأکید بر این مسئله که نباید با تطهیر سران فتنه و به حاشیه بردن اصل مسئله درصدد تبرئه این عوامل برآئیم تصریح کرد: مردم عزیز ما در 9 دی با امامشان و شهدا عهد و پیمان بستند که همواره گوش به فرمان ولایت بوده و نخواهند گذاشت حادثه کربلا و کوفه مجددا تکرار شود.

معاون اجرائی سپاه نینوا گلستان در پایان خطاب به فتنه گران گفت: فتنه گران بدانند که ما اهل عاشورا هستیم و همچون رزمندگان دفاع مقدس و مدافعین حرم می گوییم تا زنده ایم رزمنده ایم و همانند اماممان شعار هیهات من الذله را سر میدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها