آقازاده در مراسم توديع و معارفه رييس دانشگاه علوم پزشكي استان؛

واريز وام 50 ميليارد توماني بانك ملت براي تكميل بيمارستان ولي عصر(عج) اراك / اظهار اميدواري نسبت به افتتاح بيمارستان در سال 98

استاندار افزود : با پرداخت وام 50 ميليارد توماني ، موتور تكميل بيمارستان با سرعت بيشتري به جلو برود و اميدواريم افتتاح اين پروژه مهم درماني در سال 98 محقق شود .
کد خبر: ۹۰۹۵۷۸۱
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرگزاري بسيج استان مركزي ؛ سيد علي آقازاده استاندار استان مركزي در مراسم توديع و معارفه رييس دانشگاه علوم پزشكي استان گفت : هر كسي كه اهل خدمت به مردم بوده ؛ در دلها و قلبها خواهد ماند و اين در زمان رفتن و با استقبال خوب ، خود را نشان ميدهد .

وي در ادامه با تقدير از عملكرد دكتر طاهراحمدي افزود : اجراي طرح سلامت كه با ابتكار وزير محترم بهداشت بود به خوبي در سطح استان مركزي اجرايي شد و اين خدمات در مناطق محروم و روستاهها بيشترنمايان بود.

آقازاده همچنين درخصوص كناره گيري دكتر طاهراحمدي هم گفت : در يك سال و نيم گذشته بارها با وزير محترم بهداشت در اين خصوص صحبت شد و اين جابجايي با موافقت و هماهنگي استان انجام گرفته است.

استاندار استان مركزي به اشراف كامل وي به مسائل سلامت استان اشاره كرد و گفت : توسعه امكانات بهداشتي و درماني ، افزايش خانه هاي بهداشت در مناطق محروم و روستاهها و بازسازي ساختمان هاي فرسوده بهداشتي در ديگر مناطق بخشي از اقدامات وي بوده است .

وي به روند ساخت بيمارستان ولي عصر(عج) اراك هم پرداخت و تصريح كرد : با تلاش و پيگيري ها، وام 50 ميليادري بانك ملت براي تكميل اين بيمارستان واريز شده و اولين قسط اين وام هم به زودي پرداخت خواهد شد .

استاندار در همين خصوص افزود : پرداخت وام ميتواند موتور تكميل بيمارستان را با سرعت بيشتري به جلو ببرد و اميدواريم افتتاح اين پروژه مهم درماني در سال 98 محقق شود .

آقازاده به معوقات دانشگاه به پزشكان و پرسنل اشاره و گفت : اين بدهكاري ها حدود 15 ماه بوده كه با دريافت اعتبار از وزراتخانه اين بدهي ها كاهش پيدا كرده است.

استاندار استان مركزي در پايان اضافه كرد : براي پست رئيس دانشگاه حدود 5 نفردر نظرگرفته شده بود كه البته همه بومي استان بودند و البته مزيت دكترجماليان نسبت به ديگر كانديدها در اين بود كه وي مطب ندارد و ميتواند با وقت بيشتري به امورات دانشگاه علوم پزشكي استان رسيدگي كند .

ارسال نظرات