خبرهای داغ:
آیت‌الله اعرافی:

دولت و سازمان تأمین اجتماعی فکری به حال بیمه و وضعیت بیکاران کنند

امام‌جمعه قم گفت: حقیقت این بوده که امروز کشور در شرایط سختی ازنظر اقتصادی قرار داشته که در این وضعیت بیمه و توجه به افراد بیکار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
کد خبر: ۹۰۹۵۸۲۶
|
۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱
دولت و سازمان تأمین اجتماعی فکری به حال بیمه و وضعیت بیکاران کنند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله علی‌رضا اعرافی عصر امروز در دیدار مدیرکل اتباع سازمان تأمین اجتماعی که در دفتر مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار شد، اظهار داشت: باید برای وضعیت اقتصادی و معیشتی بیکاران جامعه تدابیر بیمه‌ای درستی اندیشیده شود.

وی با تأکید بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بین حوزه‌های علمیه و سازمان تأمین اجتماعی کشور افزود: بیمه یکی از نیاز‌های اساسی هر فرد است، امید می‌رود تعامل لازم بین حوزه‌های علمیه و سازمان تأمین اجتماعی کشور برای بیمه طلاب محصل در قم به‌ویژه دانشجویان فارغ‌التحصیلان جامعه المصطفی شکل بگیرد.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور عنوان کرد: مسئله بیمه درمانی یکی از دغدغه‌های مهم موجود در بین طلاب بوده که باید برای حل آن تدابیر و همکاری‌های بیشتری بین حوزه‌های علمیه و سازمان تأمین اجتماعی ایجاد شود.

آیت‌الله اعرافی با تأکید بر ضرورت بیمه افراد بیکار و فاقد شغل در جامعه ابراز کرد: حقیقت این بوده که امروز کشور در شرایط سختی ازنظر اقتصادی قرار داشته که در این وضعیت بیمه و توجه افراد بیکار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرکل اتباع سازمان تأمین اجتماعی نیز اضافه کرد: در حال حاضر ۴۲ میلیون نفر بیمه‌شده سازمان تأمین اجتماعی در کشور وجود داشته و ۸۰ بیمارستان شاخص نیز متعلق به تأمین اجتماعی هستند.

احمدرضا خزایی گفت: در مجموعه بیش از ۱۱۰ هزار طلبه حوزه‌های علمیه در سازمان تأمین اجتماعی بیمه‌شده‌اند، تلاش برای عملیاتی شدن بیمه طلاب المصطفی از سیاست‌های سازمان تأمین اجتماعی کشور است.

وی ادامه داد: ۴۴ هزار تبعه خارجی تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی بوده که ازاین‌بین تاکنون ۲ هزار ۵۸۸ نفر به سن بازنشستگی رسیده‌اند، در سال ۹۸، ۹۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای این سازمان در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل اتباع سازمان تأمین اجتماعی گفت: دولت ۱۵۰ هزار میلیارد تومان به تأمین اجتماعی بدهی دارد که امید می‌رود پرداخت شود.
ارسال نظرات