استاد مجیدی در گفتگو با بسیج:

شفافیت در بودجه 98 مطالبه اصلی ملت از نمایندگان است/ بودجه نویسی از دست مستشاران خارجی گرفته شود و به نخبگان اقتصادی کشور واگذار شود

یک کارشناس اقتصاد مقاومتی تأکید کرد: نظارت دقیق بر بودجه وظیفه اصلی نمایندگان است و باید برای ملت نماینده واقعی باشند و خدمت به مردم را دلسوزانه پیگیری کنند.
کد خبر: ۹۰۹۷۸۴۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ استاد عباس مجیدی کارشناس برتر سیاسی و اقتصاد مقاومتی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: سوال جدی مردم از مسئولین و کسانی که در قیمت ها تأثیر گذار هستند این است که چرا با وجود پایین آمدن قیمت دلار هنوز قیمت اقلام مصرفی و حتی مواد غذایی بالاست و تغییری نداشته است؟ که دلیل این موضوع از نظر کارشناسان اقتصادی تورم تولید است.

وی افزود: چرا بانک مرکزی باید آمار تورم و رکود را پنهان بگذارد و از انتشار آن خودداری کند؟ آنچیزی که هنوز باعث کاهش قیمت ها نشده است توجه نکردن به پارامترهای درونی و نظارت نهادها و مراکز مرتبط و از آن مهمتر مجلس شورای اسلامی است.

این کارشناس برتر سیاسی اظهار داشت: متأسفانه از گذشته کارشناسان و مستشاران غربی که با نفوذ در مراکز تصمیم ساز به خصوص بودجه نویسی داشته اند مانع تهیه یک بودجه بر اساس ظرفیت های داخل شده اند.

وی افزود: دشمنان ملت نقش جوانان در کشور را نادیده می گیرند و سرمایه های عظیم ملت از جمله منابع انرژی،منابع طبیعی،گردشگری،فصل های مختلف و از همه مهمتر یک ملت شجاع و با معرفت را می خواهند به فراموشی برود.

مجیدی تصریح کرد: جریان های سیاسی حامی دولت به دنبال هیاهوی رسانه ای برای این موضوع که دولت اختیاری برای تنظیم بودجه ندارد هستند و می خواهند با هوچی گری ذهن ملت را در تصویب قراردادهای استعماری سرگرم کنند.

وی افزود: شفافیت در بودجه های کلان از جمله شرکت های نفتی و دولتی مطالبه جدی مردم است و مسئولین نباید آن را به فراموشی بسپارند.

این کارشناس اقتصاد مقاومتی تأکید کرد: نظارت دقیق بر بودجه وظیفه اصلی نمایندگان است و باید برای ملت نماینده واقعی باشند و خدمت به مردم را دلسوزانه پیگیری کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بودجه نویسی باید بر اساس آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی نوشته شود،با وجود کارشناسان ایرانی برتر و جوانان برتر در حوزه اقتصاد استفاده از مستشاران اقتصادی در بودجه 98 خیانت واقعی به ملت ایران است چراکه آنها درکی از آرمان هایی که ملت در این چهل سال بر آنها مقاومت کرده است ندارند.

ارسال نظرات