خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خبر داد

تولید بیش از ۲۰۰ هزار تن آسفالت در ۹ ماهه نخست امسال

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از تولید بیش از ۲۰۰ هزار تن آسفالت در ۹ ماهه نخست امسال در کارخانه آسفالت شهرداری خبر داد.
کد خبر: ۹۰۹۸۵۶۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۷
تولید بیش از ۲۰۰ هزار تن آسفالت در ۹ ماهه نخست امسال

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمدتقی نادعلی امروز در گفت وگو با خبرنگاران در قم، با بیان اینکه کارخانه آسفالت شهرداری قم زیر نظر سازمان توسعه و عمران فعالیت می‌کند، اظهار کرد: سال گذشته حدود ۳۰۳ هزار تن تولید آسفالت در شهر قم صورت گرفت که این میزان حتی از تهران نیز بیشتر بوده است.

وی افزود: امسال تا امروز توانستیم بالغ بر ۲۰۰ هزار تن آسفالت تولید کنیم که نظارت جدی فنی و کیفی بر روند تولید این آسفالت صورت می‌گیرد.
مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با بیان اینکه آسفالت تولیدی در کارخانه شهرداری کیفیت برتر را در استان دارد، تصریح کرد: آسفالتی که تولید می‌شود بر اساس تقاضای مناطق و نهاد‌های شهری است؛ در پردیسان بخشی در اختیار شهرداری بوده و بخشی در اختیار راه و شهرسازی است که عمدتا توزیع آسفالت در بخش زیر نظر شهرداری انجام می‌شود.
وی ادامه داد: البته سالیانه از سوی راه و شهرسازی مقداری قیر در اختیار شهرداری قرار می‌گیرد که متناسب با آن تولید آسفالت قرار گرفته و در اختیار آن‌ها برای توزیع در مناطق تحت پوشش در پردیسان صورت می‌گیرد.
ارسال نظرات