بانوی ساوه ای مدیر کل استاندارد استان مرکزی شد

با حکم خانم نیره پیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد ایران، خانم مهناز جعفریان به عنوان سرپرست اداره کل استاندارد استان مرکزی منصوب شد.
کد خبر: ۹۱۰۰۳۲۶
|
۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ در این حکم آمده است، به استناد ماده 94 قانون مدیریت خدمات کشوری، مهناز جعفریان به عنوان سرپرست اداره کل استاندارد استان مرکزی منصوب می شود.

جعفریان، دارای مدرک فوق لیسانس شیمی و متولد شهر ساوه است،وی پیش از این نیز معاون نظارت براجرای استاندارد اداره کل استاندارد گیلان بوده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ طبق تعریفی که از استاندارد سازی و موقعیت آن آمده است؛ در این موضوع می گوید: جایگاه استاندارد در جوامع امروزی پاسخگویی به نیاز مشتریان برای حصول اطمینان از کالاهای مصرفی است و علامت استاندارد این اطمینان خاطر را به مردم می دهد که کالاها سلامت و ایمن هستند.

استانداردها با ایجاد زبانی مشترک در سطح ملی ، منطقه ای و بین المللی می کوشند تا پاسخگوی نیازهای بخش تولید و مصرف به اصولی ترین شکل ممکن باشند و سازمان استاندار برآن است تا برای تمامی محصولات داخلی و ایجاد اعتماد ملی و بین المللی گام های محکمتری را در این مقوله بر دارد.

با این وجود گاهی به نظر می رسد کیفیت و مرغوبیت کالاهای عرضه شده دارای علامت استانداردبا هم متفاوت و حتی برخی کالاهای عرضه شده برای جامعه هدف آن اقناع کننده نیست که مردم را با علامت سوال هایی برای کارکرد نشان استاندارد روبرو می کند.

ارسال نظرات