خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم خبر داد

تکمیل بازار همشهری ۳ با اعتبار ۸ میلیارد ریالی

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم از تکمیل بازار همشهری ۳ با اعتبار ۸ میلیارد ریالی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۰۰۷۳۸
|
۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱

تکمیل بازار همشهری ۳ با اعتبار ۸ میلیارد ریالی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا مظفری امروز در گفت وگو با خبرنگاران در قم، با اشاره به اقدامات سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم در سال ۹۷ اظهار کرد: در ماه‌های اخیر از سال ۹۷ سازمان پروژه‌های متعددی را در دست اجرا دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به پروژه شهرک خدمات خودرویی و شهرک صنوف اشاره کرد که بخشی از آن‌ها در مراحل انتهایی به سر می‌برد.

وی به اقدامات این سازمان با جنبه خدماتی و تنظیم بازار اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌هایی که سازمان طی سال‌های اخیر در دستور کار قرار داده احداث و راه‌اندازی بازار‌های محله‌ای در مناطق مختلف شهر با عنوان همشهری است که با استقبال خوبی از مردم نیز مواجه شده است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری قم از تکمیل بازار یادگار امام (ره) به عنوان بازار همشهری ۳ خبر داد و افزود: این بازار در منطقه دو و در بلوار یادگار امام، ابتدای بلوار شاهد شرقی راه‌اندازی شده است.
وی با اشاره به مشخصات این بازار گفت: احداث بازار همشهری ۳ به متراژ هزار و ۶۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال صورت گرفته که در حال حاضر مردم از آن استفاده می‌کنند.
ارسال نظرات