بازهم ضد انقلاب در کشته سازی به کاهدون زد

پروژه کشته سازی کارگر هپکو ناکام ماند/کارگاه دروغ سازی ضد انقلاب از کارگر زنده هپکو کشته ساخت+عکس و فیلم

رسانه‌های معاند و ضدانقلاب طی روزهای اخیر از هر ترفندی برای سیاه‌نمایی علیه وضعیت فعلی شرکت هپکو استفاده کردند.
کد خبر: ۹۱۰۰۹۴۲
|
۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ چند روزی است که رسانه های معاندین و عناصر ضدانقلاب با همراهی مزدوران داخلی‌شان در فضای مجازی، هیاهوی باطلی علیه یکی از کارگران فعال شرکت هپکو در رسانه های مزدور خود به راه انداخته اند.

آنها به دروغ در رسانه های خود موضوعی را دنبال می کنند که شخصی به نام "مصطفی حمیدی" از کارگران شرکت هپکو در اعتراضات اخیر توسط نیروهای امنیتی کشته شده است،در حالی که خبرنگار بسیج به محل این شرکت مراجعه کرد و با استعلام از این مرکز صنعتی تصویر چنین شخصی را که در هپکو فعال بوده است در سامانه آن یافت نشد.

آنها به دروغ از یک تشابه اسمی سوء استفاده کردند و فردی را که حداقل پانزده سال اختلاف سنی با این تصویر داردبه عنوان شکنجه شده در اعتراضات اخیر! معرفی کرده بودند اگرچه آخرین اعتراضات شرکت هپکو مربوط به سال گذشته است.

*کارگری که خودش شایعه مرگش را در حضور خبرنگاران تکذیب کرد

یکی از مهمترین گاف های رسانه های ضد انقلاب در این پروژه دروغ سازی این است که فرد نامبرده اکنون در سلامت کامل روحی و فیزیکی به سر می برد و حتی دروغ آنها به حدی شاخ دار و باورنکردنی است که فرد مشغول در شرکت هپکو " آقای "مصطفی حمیدی مجد" نام دارد که متولد سال 1358 می باشد و جالب است که به گفته خود ایشان در شرکت کلیه پرسنل هپکو ایشان را به نام آقای مجد می شناسند.

 

 

 

 

 

 

 

در واقع پس از انتشار این شایعات بود که خبرنگار خبرگزاری بسیج مبنی بر روشنگری به سراغ ایشان رفت و گزارشی کامل از وضعیت کامل فعلی ایشان تهیه کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات