خبرهای داغ:
عدم دعوت از خبرگزاری بسیج گلستان در نشست خبری رئیس جمهور!

بسیج محبوب در ملت ، مظلوم در دولت / روحیه ی بسیجی کلید گمشده در دولت

رئیس دولت دوازدهم به شهرمان آمد و رفت ، چندروزی بود که سکوت کرده و نظاره گر اتفاقات حضورشان بودم ، از سویی دلم تاب این بی مهری مسئولین را نداشت و از طرفی عقل هم حکم می کرد که سکوت اختیار کرده و ببنیم دوستان تا کجا یارند!
کد خبر: ۹۱۰۱۱۶۳
|
۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، مطمئنا گاه و بی گاه همه ی ما در درون خود نزاع و درگیری بین عقل و احساس را داشته ایم و هربار که این نزاع رخ داد سعی می کنیم عقل را پیروز این درگیری نمائیم ، زیرا مطمئنیم بهترین تصمیم در دل این نزاع درونی گرفته خواهد شد.

با خودم بگو مگوها کردم ، خیلی حرف ها به خود گفتم و بسیار سخن ها از خود شنفتم اما اینبار دل را به دریا زده و حرف دل را گوش کردم ، درست است که عقل کانون تصمیم گیریست و اوست که فرمان صحیح و غلط بودن را می دهد اما گاهی اوقات دل هم بد نمی گوید.

مگر یک آدم چقدر میتواند بی مهری ها را تحمل کند آنهم با این حجم ، مگر چقدر دل گنجایش کم لطفی و بی توجهی دارد! آنهم از افرادی که خود را در سخن دوست می پندارند.

درست است دل همانند عقل چرتکه نمی اندازد ، اما گاه و بی گاه و بدون داشتن سواد کافی حرف هایی میزند که تجربه نشان داده تاثیر بیشتری داشته و اینجاست که شاعر میگوید " آن سخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند "

رئیس دولت دوازدهم به شهرمان آمد و رفت ، چندروزی بود که سکوت کرده و نظاره گر اتفاقات حضورشان بودم ، از سویی دلم تاب این بی مهری مسئولین را نداشت و از طرفی عقل هم حکم می کرد که سکوت اختیار کرده و ببنیم دوستان تا کجا یارند!

در روزی که تمامی مسئولین شهری ، استانی و کشوری ، تمام خبرنگاران حقیقی و مجازی ، اعم از اصلاح طلب و اصولگرا ، دولتی و غیر دولتی و حتی بعضا مدیران کانال های شبکه های اجتماعی! در این نشست حضور داشتند خبری از  خبرگزاری بسیج نبود تا عیار مرام و دوستیِ دوستان دولتی مشخص گردد.

 در روزهایی که رئیس دولت دوازدهم گویی خشاب اسلحه ی وعده هایش همیشه پر است و در هر سفر استانی از آن به خوبی استفاده می کند و درست در زمان هایی که جناب رئیس ، اسلحه ی پرخشاب وعده هایش را در حالت رگبار به سوی مردم کشورش در هر سفر استانی نشانه گرفته و هر بار با شنیدن کف و سوت هایِ بعضا بی دلیل ماشه را کشیده و وعده ای شلیک می کند ، این بسیجیان بی ادعا هستند که در میان مردم آنهم نه با وعده و شعار ، نه به عشق شنیدن سوت و کف مردم مظلوم ایران زمین بلکه با دلی خالص و قلبی پاک و دستانی پرتوان جهت رفع مشکلات و موانع همین مردم در گوشه و کنار همین شهر و استان و کشور در پی محرومیت زدایی و تحقق وعده های انجام نشده ی دولتی هایند.

در زمان هایی که کلید مفقود شده ی قفل همه ی این مشکلات داشتن روحیه ی بسیجی در میان دولتی هاست ،این بسیجیان هستند که به دنبال محرومیت زدایی ، عده ای به فکر غنی سازی اورانیوم و بهره برداری از انرژی هسته ای و عده ای درحال پرتاب موشک های دوربرد به سوی داعش ملعون  و... هستند که اگر روزی بعضی مقامات دولتی از سرناچاری بدان احتیاج داشته پُــزش را بدهند و مبادا خلف وعده هایشان عامل سرافکندگی شان باشد و بتوانند سرشان را بالا بگیرند.

 در این میان خبرگزاری بسیج همواره با کمترین امکانات ، پیشگام و پیشتاز در اطلاع رسانی خدمات این خدوم(جهادگران بسیجی) بی منت و بی ریا بوده که البته در این مسیر توانسته ایم فقط و فقط به مقدار قطره ای از این دریای پرتلاش و کوشش را به منصه  ظهور برسانیم.

درآخر همانند آن بسیجی ، در دیدار روز دانشجوئی رئیس محترم جمهور با دانشجویان اعلام می نمائیم " اکنون این ما مردمیم که برادرانه و دوستانه، همچون گذشته بی هیچ چشم داشت دست یاری به سمت شما دراز کرده ایم و علی رغم انتقاداتمان، یک تار موی شما را به هزار هزار نفر از اجانب نمی فروشیم! برای رشد و پیشرفت ایران عزیزمان ، روی دست های پینه بسته جهادگران بسیجی هم حساب کنید ! "   همان بسیجیانی که در میان ملت محبوب بوده و در میان دولت مظلوم!

به قلم خبرنگار بسیج گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها