خبرهای داغ:
سردار قریشی:

بیان آمار پیشرفت‌های انقلاب به صورت مستند مانع تاثیر شبهات دشمنان می‌شود

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی اگر بصورت مستند و با تکیه بر آمار‌های جهانی برای مردم بیان شود، مانع تاثیر شبهات بی اساس دشمن بر اذهان نسل امروز خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۰۱۹۰۴
|
۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار قریشی طی سخنانی در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگ کننده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) با تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه (س) اظهار داشت: در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی همچنان با دشمنی استکبار با نظام اسلامی مواجه هستیم.
وی افزود: علت این دشمنی ماهیت و هویت استکبار است که برپایه ظلم و تجاوز و جنایت و باهدف چپاول ملت هاست و نظام اسلامی که ماهیتش ظلم ستیزی و مبارزه با مستکبرین و دفاع از مظلومان است مانع تحقق اهداف استکبار جهانی علی الخصوص آمریکاست لذا مورد هجمه‌ها و دشمنی‌ها قرار گرفته و خواهد گرفت.
سردار قریشی الهام بخشی به خیزش‌های انقلابی منطقه و جهان و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی در سایه مقاومت را مهمترین برجستگی‌های نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: بسیاری از رهبران، خیزش‌های انقلابی خود را متاثر از انقلاب اسلامی می‌دانند و الگوی خود را انقلاب اسلامی میدانند؛ انقلاب اسلامی گفتمانی در برابر امپریالیسم و کمونیسم به وجود آورد که چهل سال است موجب پیشرفت‌های چشمگیری در کشور ایران و منطقه شده است.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به دستاورد‌های انقلاب اشاره کرد و افزود: قطع وابستگی سیاسی و نظامی، پیشرفت‌های علمی، کردن فاصله طبقاتی و پیشرفت در پزشکی و بهداشت بخشی از دستاورد‌های بزرگ انقلاب اسلامی است که اگر بصورت مستند و با تکیه بر آمار‌های جهانی برای مردم بیان شود مانع تاثیر شبهات بی اساس دشمن بر اذهان نسل امروز خواهد شد.
وی تاکید کرد: البته در هر عرصه‌ای به فرامین مقام معظم رهبری توجه بیشتری شده، پیشرفت‌ها چشمگیرتر بوده و ضعف در برخی عرصه‌ها ناشی از عدم توجه به فرامین رهبری و نداشتن روحیه جهادی بوده است.

ارسال نظرات