خبرهای داغ:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

کنگره شهدا آغاز اقدامات مؤثر فرهنگی/ مراقب اقدامات نفاق آمیز دشمن باشیم

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: امروز باید مراقب اقدامات نفاق آمیز دشمن در حوزه فضای مجازی و بخش های مختلف حاکمیت ونظام باشیم.
کد خبر: ۹۱۰۲۳۰۶
|
۰۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی سید مجتبی علوی مقدم معاون هماهنگی  امور عمرانی استانداری در مراسم تجلیل از خدمتگزاران و دست اندرکاران کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی اظهار داشت: برگزاری کنگره شهدا در مقابل عظمت و ایثار و از خودگذشتگی شهدا که بهترین دوران عمر خود را با حضور در میدان نبرد و دفاع از کشور گذراندند چیزی نیست.

وی با بیان اینکه شهدا با گذشتن از جانشان آسایش و امنیت امروز ما را تامین و تضمین کردند افزود: شهدا به برگزاری کنگره ها نیاز ندارند بلکه ما نیازمند آن هستیم.

علوی ادامه داد: اگر امروز ما در پشت میزها هستیم و از امکانات استفاده می کنیم از برکت خون شهدا است و باید حواسمان باشد چراکه از روی خون هزاران شهید عبور کردیم.

وی عنوان کرد: اگر چه جنگ سخت و نظامی پایان یافته است  اما همچنان دشمن از تمام توان  همچون تحریم ظالمانه برای ضربه زدن به بخش های اقتصادی کشور استفاده می کند.

معاون هماهنگی  امور عمرانی استانداری با اشاره به فرمایشات رهبری که فرمودند "دشمن قطعا ناکام می ماند" افزود: جوانان نسل امروز از جوانان دوران دفاع مقدس نسبت به انقلاب وفادارتر هستند چراکه فضا امروز کشور مانند فضا آن زمان از خودگذشتگی نیست لذا نسل امروز محکم تر هستند و ما به حضورشان افتخار می کنیم.

وی بیان کرد: امروز باید مراقب اقدامات نفاق آمیز دشمن در حوزه فضای مجازی و بخش های مختلف حاکمیت ونظام باشیم چراکه دشمن از جنگ نظامی در برابر ما نتیجه نگرفته و به ضربه زدن به این بخش ها ونهادها رو آورده است بنابراین باید حتما به هوش بوده و حواسمان را جمع کنیم.

علوی با بیان اینکه فرمایشات رهبری  مایه هدایت و رهنمایی ما است و با عمل به آن یقینا دشمن ناکام می ماند و شکست می خورد افزود: کنگره شهدا به ما نشان داد که با اتحاد و انسجام کارها انجام می شود همان طور که علی رغم مشکلات اقتصادی کنگره شهدا خراسان جنوبی به بهترین نحو برگزار شد.

معاون هماهنگی  امور عمرانی استانداری اظهار داشت: ما در انجام پروژه های عمرانی از نظر مالی دچار مشکل می شویم و کار به انجام نمی رسد اما به برکت خون شهدا کنگره عظیم شهدا باشکوه بسیار و حضور تمام اقشار برگزار شد و از جمله بهترین کنگره شهدا در کشور شد.

علوی با بیان اینکه  کنگره شهدا اختتامیه ندارد بلکه پایانی است برای آغاز اقدامات موثر و فرهنگی افزود: متاسفانه در فضا فرهنگی با کمبود مواجه هستیم و دشمن هم راه را یاد گرفته است و تنها راه نفوذش موضوعات فرهنگی و ارزشی است.

معاون هماهنگی  امور عمرانی استانداری بیان کرد: از جمله اهداف برگزاری کنگره شهدا انتقال مفاهیم انقلاب به نسل  امروز است.

وی ادامه داد:  امروز در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم و به وکوری چشم دشمنان  و با تلاش همگان چهلمین سالگرد را به نحو احسن پشت سر می گذاریم.

علوی بیان کرد: وصیت نامه شهدا، آثار نوشته شده از آنها، کتب و اخذ امدادهای غیبی باید بدون دخل و تصرف و با مفاهیم ایجابی به نسل جدید منتقل شود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها