اکرمی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استان مرکزی:

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی استقلال در تصمیم گیری کشور

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استان مرکزی گفت: همین که امروز دوست و دشمن در سراسر جهان گواهی می‌کنند که ایران مستقل است و هیچ قدرتی برای ایران و مردم آن تصمیم نمی‌گیرد، دستاورد بزرگی برای انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۰۲۷۰۴
|
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی استانی زرخیز و سرشار از ظرفیت های فراوان است و مصداق مهم زرخیزی استان بزرگ‌پروری آن است و مدیرانی که در این استان مسئولیتی را برعهده می گیرند باید توجه داشته باشند وظیفه غبارزدایی از زرها و ظرفیت‌های استان را بر عهده دارند.

وی ضمن تشکر از اعتماد وزیر و استاندار مرکزی افزود: امیدوارم بنده بتوانم با عملکرد مناسب پاسخ محکم و مطمئنی به اعتماد وزارت کشور و مسئولان استان بدهم.

اکرمی با اشاره به ظرفیت های گسترده انقلاب اسلامی در این چهل سال گفت: همین که امروز دوست و دشمن در سراسر جهان گواهی می‌کنند که ایران مستقل است و هیچ قدرتی برای ایران و مردم آن تصمیم نمی‌گیرد، دستاورد بزرگی برای انقلاب است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چهل سال مرهون تلاش مردم شجاع، شهدای گرانقدر، رهبری مقام معظم انقلاب و توجه و عنایات حضرت مهدی(عج) است.

وی افزود: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دشمنان برنامه های خاصی برای تحت فشار گذاشتن مردم در دستور کار گذاشته اند و در این برهه از زمان که جنگ اقتصادی عنوان می شود بدون تعارف کار سخت و طاقت فرسا از مدیران انتظار می‌رود که رفتار، کردار و گفتارشان امیدزا باشد نه امیدزدا و باید علیرغم مشکلات چشم انداز و روزنه امید را بین مردم بگشاییم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی تأکید کرد: مردم از ما مسئولین نمی‌پذیرند که در شرایط حال حاضر بر اساس آزمون و خطا رفتار کنیم، در این خصوص باید رویکرد علمی مطابق با سیاست‌‌های عمومی داشته باشیم و مشکلات موجود در جامعه باید در جایگاه خودشان برطرف شوند و بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی در کشور هستیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در پایان از مردم استان مرکزی تقاضا دارم اجازه دهند که یک شهروند استان مرکزی باشم و از تمام مدیران این استان انتظار همکاری دارم چراکه اعتقاد بنده بر این است که موفقیت مدیر در گرو مشارکت و همکاری همه دستگاه های مرتبط است.

ارسال نظرات